Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Volkswagen kompanijos tyrimų ir plėtros departamento vadovas Heinz'as Neusser'is teigia, jog serijinei gamybai paruoštas Golf R 400 gali turėti daugiau nei 400 arklio galių.
Volkswagen praėjusį mėnesį, Pekino automobilių parodoje pristatė galingiausią Golf hečbeko versiją - R 400. Nors parodoje demonstruotas automobilis buvo vadinamas konceptu, tačiau kompanijos vadovai drąsiai kalbėjo apie serijinę gamybą. Tačiau vokiečiams atrodo 400 arklio galių neužteks.
Volkswagen kompanijos vadovas Martinas Winterkornas savo kolegai dėl galingesnio variklio pritarė.
„Manome, kad automobilis tikrai turėtų turėti daugiau galios. Nenorime atskleisti visų detalių, tačiau ši versija turės daugiau kaip 400 arklio galių“, - pridūrė Martinas Winterkornas.
Nežinome koki bitė įgėlė Volkswagen koncernui, tačiau vargu ar Golf R 400 būtų galima pavadinti lėtu automobiliu. 2 litrų, keturių cilindrų turbininį motorą turintis Golf R 400 konceptas iki 100 km/val. galėdavo įsibėgėti iki 3.9 sekundės bei pasiekti 280 km/val. maksimalų greitį.
Jeigu kompanijos vadovai iš tikrųjų padidins variklio galią, jau kitais metais gatvėse išvysime pačią greičiausią Golf versiją, kuri sugebės įkrėsti proto net ir superautomobiliams.
Volkswagen kompanijos tyrimų ir plėtros departamento vadovas Heinz'as Neusser'is teigia, jog serijinei gamybai paruoštas Golf R 400 gali turėti daugiau nei 400 arklio galių.
Volkswagen praėjusį mėnesį, Pekino automobilių parodoje pristatė galingiausią Golf hečbeko versiją - R 400. Nors parodoje demonstruotas automobilis buvo vadinamas konceptu, tačiau kompanijos vadovai drąsiai kalbėjo apie serijinę gamybą. Tačiau vokiečiams atrodo 400 arklio galių neužteks.
Volkswagen kompanijos vadovas Martinas Winterkornas savo kolegai dėl galingesnio variklio pritarė.
„Manome, kad automobilis tikrai turėtų turėti daugiau galios. Nenorime atskleisti visų detalių, tačiau ši versija turės daugiau kaip 400 arklio galių“, - pridūrė Martinas Winterkornas.
Nežinome koki bitė įgėlė Volkswagen koncernui, tačiau vargu ar Golf R 400 būtų galima pavadinti lėtu automobiliu. 2 litrų, keturių cilindrų turbininį motorą turintis Golf R 400 konceptas iki 100 km/val. galėdavo įsibėgėti iki 3.9 sekundės bei pasiekti 280 km/val. maksimalų greitį.
Jeigu kompanijos vadovai iš tikrųjų padidins variklio galią, jau kitais metais gatvėse išvysime pačią greičiausią Golf versiją, kuri sugebės įkrėsti proto net ir superautomobiliams.