• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kodėl beveik kiekvienas superautomobilis turi viduryje sumontuotą variklį? Tikrai ne dėl galimybės apsunkinti vairuotojų gyvenimą. Šio tipo modelių kūrėjai pasakytų, jog viduryje sumontuotas variklis automobiliui suteikia visiškai kitokias valdymo savybes, padeda pasiekti puikų svorio paskirstymą tarp ašių. 
Ši, netradicinė komponuotė, puikiai tinka brangiems ir nepraktiškiems superautomobiliams, tačiau kai automobilius kuriantys inžinieriai nusprendžia kompaktiškame hečbeke variklį sumontuoti ne priekyje, bet per vidurį ar net gale - apie jį sužinos visas pasaulis, ir nesvarbu, jog jis bus brangus ar neišvaizdus.

1 ) Renault Clio V6


Kartais sunku tuo patikėti, bet „Renault“ savo inžinieriams dažniausiai leidžia sukurti ką nors beprotiško. „Clio V6“ buvo brangus, triukšmingas, šiek tiek kvailas, bet ir finansiškai nenaudingas projektas, tačiau ar „Renault“ kompanijos vadovams tai rūpėjo? Visiškai ne. Kol „Volkswagen“ dirbo prie ekonomiškos „Lupo“ versijos, „Renault“ specialistai savo resursus panaudojo tam, jog galėtų sukurti pačią beprotiškiausią „Clio“ versiją.

Kodėl beveik kiekvienas superautomobilis turi viduryje sumontuotą variklį? Tikrai ne dėl galimybės apsunkinti vairuotojų gyvenimą. Šio tipo modelių kūrėjai pasakytų, jog viduryje sumontuotas variklis automobiliui suteikia visiškai kitokias valdymo savybes, padeda pasiekti puikų svorio paskirstymą tarp ašių. 
Ši, netradicinė komponuotė, puikiai tinka brangiems ir nepraktiškiems superautomobiliams, tačiau kai automobilius kuriantys inžinieriai nusprendžia kompaktiškame hečbeke variklį sumontuoti ne priekyje, bet per vidurį ar net gale - apie jį sužinos visas pasaulis, ir nesvarbu, jog jis bus brangus ar neišvaizdus.

1 ) Renault Clio V6


Kartais sunku tuo patikėti, bet „Renault“ savo inžinieriams dažniausiai leidžia sukurti ką nors beprotiško. „Clio V6“ buvo brangus, triukšmingas, šiek tiek kvailas, bet ir finansiškai nenaudingas projektas, tačiau ar „Renault“ kompanijos vadovams tai rūpėjo? Visiškai ne. Kol „Volkswagen“ dirbo prie ekonomiškos „Lupo“ versijos, „Renault“ specialistai savo resursus panaudojo tam, jog galėtų sukurti pačią beprotiškiausią „Clio“ versiją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

renault-clio-renault-sport-v6-silver-rear


2 ) MG Metro 6R4


Mažas, vikrus ir labai greitas - būtent toks buvo štai šis automobilis, kurį sukūrė ne „MG“, o „Williams Grand Prix Engineering“ dirbtuvių inžinierių. Britai į šią mažą dėžutę sumontavo ne kompaktišką keturių cilindrų agregatą, o pakankamai didžiulį - 3.0 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų agregatą, kuris išvystė 250 arklio galių (ralio versija turėjo 410 arklio galių motorą).
Įdomu yra tai, jog šiame automobilyje panaudotas motoras vėliau buvo naudojamas „Jaguar XJ220“.

REKLAMA

MG Metro 6R4 Clubman


3 ) Renault 5 Turbo


Automobilis, kuris buvo sukonstruotas su mintimi dalyvauti pasaulio ralio čempionate. Per vidurį sumontuotas variklis, galiniai varantieji ratai, neįtikėtinai  mažas svoris - visko ko reikia puikiam receptui. Gaila, jog šis „Renault“ kūrinys pasaulinėje autosporto arenoje nebuvo itin sėkmingas.

REKLAMA
REKLAMA

Renault 5 Turbo


4 ) Ford Fiesta Shogun V6


Jeigu apie šį automobilį šiandien išgirdote pirmą kartą - susipažinkite. Nors tai nėra tikrasis „Ford“ inžinierių kūrinys, tačiau šis unikalus „Yamaha“ projektas visus automanus išvers iš koto. Kodėl? Visų pirma - iš viso „Yamaha“ pagamino tik septynis šio modelio vienetus. Automobilis turėjo 3.0 litrų, 6 cilindrų variklį, sukurtą ir pagamintą „Yamaha“ inžinierių, kuris išvystė 220 arklio galių. Be to, vėliau šis variklis buvo naudojamas kituose „Ford“ modeliuose, tokiuose kaip : „Taurus SHO“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ford Festiva Shogun


5 ) Daihatsu Charade 926R


Vienas iš tų automobilių, kuris pasaulį išvydo per vėlai. Šis „Daihatsu“ mažylis turėjo lenktyniauti „Group B“ ralio grupėje, tačiau dėl pasikeitusių reikalavimų „Daihatsu“ specialistų pastangos nuėjo veltui. Kaip ir daugelis to meto bolidų, japoniškas hečbekas turėjo galinių varančiųjų ratų pavarą, penkių laipsnių mechaninę pavarų dėžę ir ... vos trijų cilindrų, 125 arklio galias išvystantį agregatą.

REKLAMA

Daihatsu Charade


6 ) Peugeot 205 T16


Legendinis automobilis, iškovojęs ne vieną pergalę pasaulio ralio čempionate. Automobilis, kuris nugalėjo legendinį „Audi“ bolidą, automobilis, kuris sugrąžino šiam gamintojui šlovę. Vėliau šiame automobilyje panaudoti komponentai buvo sumontuoti į „Peugeot 405 T16“ ir „Citroen ZX“.

REKLAMA

Peugeot 205 T16


7 ) Volkswagen Golf GTI W12


Kartais, bet tik kartais, konservatyvių automobilių kūrėja sugeba nustebinti net ir daug ko mačiusius automanus. Štai šis „Golf“ turėjo 650 arklio galių išvystantį motorą, paimtą iš „Continental GT“, galinę ašį iš „Gallardo“ - apskritai, tai buvo didžiulis „VAG“ koncerno atsarginių detalių kratinys. Efektingai atrodantis kratinys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Volkswagen Golf GTI W12


8 ) Lancia Delta S4 Stradale


„Lancia Delta“, kuri beveik neturėjo nieko bendra su „Delta“. Dar prieš pasirodant „ Delta HF Integrale“, sportinių bolidų kūrėja „Abarth“ padėjo sukurti štai šį monstrą, kuris spjaudėsi ugnimi ir buvo netgi buvo laikomas pavojingu gyvybei. Henris Toivonenas greičiausiai galėtų papasakoti ne vieną baisią istoriją, jeigu ne lenktynininko mirtis 1986 metais vairuojant būtent šį automobilį.

REKLAMA

Lancia Delta S4 Stradale


9 ) Nissan Micra 350R


Tokie automobiliai dažniausiai sukuriami ne tik dėl noro pasirodyti visam pasauliui, bet ir dėl noro pagerbti markės gerbėjus. Tuo tarpu šis „Nissan“ buvo sukurtas tik dėl vienos priežasties - komercinių tikslų. Į mažą „Micra“ hečbeką buvo sumontuotas 6 cilindrų „Nissan 350Z“ motoras, pavarų dėžė ir galinė ašis. Šis unikalus projektas netgi galėdavo važinėti bendro naudojimo keliais, tačiau tuometinė „Nissan“ valdžia nematė prasmės ir tikslo pradėti masinę „Micra 350R“ gamybą.

REKLAMA

Nissan Micra 350 SR


10 ) Toyota Aygo Crazy


Kaip ir viršuje esanti „Micra“, taip ir „Aygo Crazy“ koncepcija buvo tokia pati. Automobilis turėjo variklį, pavarų dėžę ir visą važiuoklę paimtą iš „Toyota MR-2“, visi šie žaislai buvo sumontuoti į mažą kėbulą. Tuo tarpu „Toyota“ marketingo skyriaus vadovai sugebėjo išspausti viską iš šio unikalaus mažylio, kuris šiuo metu stovi „Toyota“ muziejuje.

Toyota Aygo Crazy

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų