AUDI S1
Kiekvienas, tikrai kiekvienas, išgirdęs „Audi S1“, iškart pasakytų, jog tai ugnimi besispjaudantis ralio automobilis, ir jūs bus visiškai teisūs.
„Audi S1“ vardu buvo pavadintas automobilis, kuris neįtikėtinu greičiu skriejo pasaulio ralio čempionato greičio ruožais. Tuo tarpu naujasis „Audi S1“ neturi nieko bendro su ralio bolidu. Tai kompaktiškas, keturių durų hečbekas su minimaliomis pretenzijomis į sportiškumą. Marketingo skyriaus produktas visu gražumu.
BMW 328
Atsivertę BMW kompanijos istorijos vadovėlį, jame pamatytume labai įdomų sutapimą.
„BMW 328“ vardą kadaise dėvėjo aerodinamiškas, elegantiškas kabrioletas. Tuomet jis buvo laikomas grynaveisliu sportišku automobiliu.
Laiką pasukę keliais dešimtmečiais į priekį, ten jau pamatytume, jog kiekviena 3 serijos BMW karta turėjo „328“ žymėjimą, neturinti absoliučiai nieko su modeliu, kuriuo kadaise mėgavosi aukštuomenė.
DODGE CHARGER
„Dodge“, kaip ir daugelis amerikietiškų markių, buvo mylimi darbininkų klasės vairuotojų. Jie buvo prieinami, galingi ir išvaizdūs, tad kai 1966 metais „Dodge“ savo modelių gamą papildė patraukliu, šiek tiek „Ford Mustang“ bruožų turinčiu kupė, šios markės gerbėjai nuščiuvo.
Šis dviejų durų kupė, deja, liko kitų, gerokai populiaresnių analogų šešėlyje. Iš tiesų, praktiškai visi itin galingi amerikietiški kupė liko „Ford Mustang“ šešėlyje, užtat „Dodge“ visuomet buvo laikomas blogiukų transporto priemone.
Tuo tarpu modernus „Dodge Charger“ turi tik vieną bendrą bruožą su savo protėviu – siaubingai galingą 8 cilindrų variklį, kuris, ko gero, yra vienintelė savybė, dėl kurios moderni „Charger“ versija gali būti įdomi.
ALFA ROMEO 159
Lenktyninis bolidas = gražiausias pasaulyje pilkas dyzelis. Matote skirtumą? Originalus „159“ modelis buvo skirtas užkariauti Formulės-1 trasas, ir jūsų nuostabai – jis būtent tai ir darė. Užtikrintai, ypač su Juanu Manueliu Fangio priešakyje.
Praėjus keliems dešimtmečiams, 2004 metais, daugelio mylimas gamintojas pristatė ilgai lauktą „Alfa Romeo 156“ pamainą – „Alfa Romeo 159“. Priekiniais ratais varomą, sunkų, bet labai dailų ratuotį, kuriam, deja, nebuvo suteiktas šansas pademonstruoti savo galimybių lenktynių trasoje.
HONDA JAZZ
Kompaktiškas hečbekas ar keturių varančiųjų ratų pavarą turintis visureigis? Du, ypatingai skirtingos automobilių formulės. Ir nei viena iš jų neturi nieko bendro su muzikos žanru.
Šiomis dienomis daugelis „Jazz“ vardą asocijuoja su neypatingai įdomiu hečbeku, bet taip buvo ne visada.
Prieš kelis dešimtmečius „Honda“ modelių gamos arsenale atsirado mažytis, labai mažytis, bet mielas hečbekas. Užtat sekanti „Jazz“ interpretacija buvo absoliučiai priešinga.
„Honda“ nusprendė sukursti rankomis su „General Motors“, kuri savo arsenale turėjo „Opel Frontera“. Ar jau nujaučiate link kur einame?
„Honda Jazz“ arba tiesiog japoniška „Opel Frontera“, buvo gaminama nuo 1993 iki 1996 metų.
MASERATI GHIBLI
„Maserati“, kaip ir daugelis kitų itališkų markių, labai retai patekdavo į savo darbą išmanančių vadovų rankas. Ir tai puikiai matyti „Maserati“ markės raidoje.
Štai, kad ir įžymusis „Maserati Ghibli“, kuris kiekvieną kartą gimdavo vis kitame pavidale. Vis skirtingu laikotarpiu.
Pirmoji „Ghibli“ modelio karta buvo dviejų durų, patogus ir komfortiškas „GT“ tipo kupė. Tuo tarpu naujausia „Ghibli“ interpretacija bando visus įtikinti, jog ji yra geresnė už 5 serijos BMW.
MERCEDES BENZ 190
Ikona. Legenda. Pavyzdinis ratuotis. Būtent toks buvo originalus „Mercedes-Benz 190“. Tai buvo elegantiškas, įstabaus grožio kabrioletas, kurio vertė per kelis dešimtmečius išaugo keliasdešimt kartų, tad mums labai sunku suprasti, kodėl „Mercedes-Benz“ projektuodama pigiausią, kompaktiškiausią bendrovės sedaną nusprendė pasinaudoti dviviečio kabrioleto vardu.
FORD FUSION
Kartais, bet tik kartais, mes nesuprantame kai kurių automobilių gamintojų. Jie puikiai žino europiečių skonį ir norus, tačiau jie vis tiek nusprendžia mums įbrukti tokius modelius kaip štai šis „Ford Fusion“. Brangesnis už „Fiesta“, baisesnis už kai kurių televizijų laidas.
Tuo tarpu anapus Atlanto „Ford“ šį vardą lipdydavo ant pakankamai išvaizdaus vidutinės klasės sedano, kuris vienu metu netgi buvo siūlomas V6 tipo varikliu.
MITSUBISHI SPACE STAR
„Mitsubishi Space Star“ – palūkėkite, dar nežiovaukite. Puikiai suprantame kokias emocijas jis jums kelia, bet būtent šis modelis turėtų parodyti kokiais klystkeliais nuėjo „Mitsubishi“.
Kadaise „Space Star“ vardą dėvėjęs automobilis bandė tapti japoniška „Renault Scenic“ alternatyva. Ir tai yra labai kilnus tikslas, nes mes neįsivaizduojame pasaulio be patikimų japoniškų automobilių.
Tuo tarpu moderni „Mitsubishi“ modelių gama kelia tik didžiulį liūdesį. Pamirškite griausmingą „EVO“ sedaną, dailų „Eclipse“ ar netgi patogų „Galant“ universalą. Velniai rautų, ant vienatūrio lipdytos „Space Star“ raidės dabar priklauso biudžetiniam hečbekui. Kodėl? Pasirodo, šis hečbekas „Space Star“ vardu buvo pavadintas todėl, jog pasižymi erdviausiu interjeru klasėje. Vau!