2 ) Ford Orion 1600E
Atsimenate „Ford Cortina 1600E“? Legendinį, klasikinės komponuotės „Ford“ modelį? Štai šis, būtent šis modelis turėjo tapti moderniu „Cortina 1600E“ įpėdiniu, tačiau kaip matote patys, „Orion“ sedanas ne iš tolo neprimena klasika tapusio modelio. Net ir medžio intarpai interjere nepadėjo.
3 ) MINI Clubman
Modernūs „MINI“ automobiliai tapo stiliaus ir išskirtinumo simboliu. Tuo tarpu klasikiniai „MINI“ ne iš tolo nepriminė prabangių automobilių. „Clubman“ nebuvo visiškai naujas modelis. Britai nusprendė pakeisti priekinę hečbeko dalį, pakelti kainą ir įvairiose reklamose automobilį vadinti „Clubman“ vardu. O dar sakote, jog „Porsche“ dizaineriai tinginiai.
4 ) Chrysler TC by Maserati
Vargu ar bent vienas gamintojas didžiuojasi šiuo modeliu. Tiek „Chrysler“, tiek „Maserati“ tuo metu buvo po vienu stogu, tad dėl visiems puikiai suprantamų priežasčių italai ir amerikiečiai nusprendė pasinaudoti šia proga ir pristatyti štai šį kabrioletą, kuris nepriminė nei „Maserati“, nei „Chrysler“ markės modelių.
5 ) Cadillac Cimarron
Šis modelis visiems europiečiams tik dar kartą parodė amerikiečių supratimą apie „Premium“ segmentą. „General Motors“ vadovai norėdami įžengti į „Premium“ segmentą, sukūrė štai šį sedaną, kuris turėjo „Opel Ascona“ platformą, keturių cilindrų variklius ir Cadillakišką kainą. Kaip manote, ką apie šį automobilį tuomet kalbėjo europiečiai?
6) Jaguar X-type
„Jaguar“ mažylis turėjo padėti britiškai markei padidinti automobilių pardavimus, tačiau planas neišdegė. Nors „X-Type“ buvo sukurtas ant „Ford Mondeo“ platformos, tačiau tai buvo ne privalumas, o trūkumas, nes niekas nenorėjo pirkti „Ford Mondeo“ už „Jaguar“ kainą.
7) Mercedes Musso
Ar mes nesuklydome? Juk tai „Ssangyong“ markės automobilis. Taip jūs esate visiškai teisūs, tačiau kai kuriose pasaulio šalyse „Musso“ buvo pardavinėjamas kaip „Mercedes Benz“. Jis netgi buvo parduodamas „Mercedes Benz“ atstovybėse, tačiau kaip matote patys, šis eksperimentas nebuvo sėkmingas.
8) Lexus LS400
Įsivaizduokite, jog gyvenate 1990 metais Vakarų Europoje. Jums 55 metai ir jūs ruošiatės įsigyti naują prabangų sedaną. „Audi V8“, 7 serijos „BMW“, „Jaguar XJ“ ir S klasės „Mercedes Benz“ yra vieninteliai pasirinkimai. Bet ar tikrai vieninteliai pasirinkimai? „Lexus“ į senąjį žemyną žengė taip pat užtikrintai kaip ir į Jungtines Valstijas, tačiau niekas japonų neparuošė šaltam dušui, nes „LS“ modelio paklausa Europoje buvo niekinė. Tokia ji yra ir dabar, tačiau dėl to reikėtų kaltinti ne automobilį, nes tai vienas iš tų retų atveju, kai automobilis nėra kaltas dėl savo nesėkmes.
9) Renault Vel Satis
„Renault“ praėjusiame dešimtmetyje greičiausiai vartojo labai skanų vyną ir labai stiprius narkotikus, nes iki šiol neatsirado ne vienas gamintojas, kuris būtų pasiryžęs investuoti į tokius nišinius projektus.
„Renault Vel Satis“ tapo Prancūzijos automobilių gamintojo flagmanu, tačiau išpopuliarėti jam nebuvo lemta. Galbūt jis pasirodė per anksti? Galbūt jam buvo lemta pasirodyti 2015 metais?
10) Lancia Flavia
Didžiausias nusivylimas per visą itališkų automobilių pramonės istoriją. Atsimenate nuostabaus grožio „Lancia Fulvia“, „Aurelia“ ir „Delta“? Automobilius, kurie laimėdavo pasaulio ralio čempionatus? Ši moderni interpretacija neturi nieko bendro nei su „Lancia“, nei su raliu, nei su itališkais automobiliais.
Atvežtas iš Jungtinių Valstijų, papuoštas itališkais papuošalais ir įkainotas kaip „Audi“ ar „BMW“. Sergio Marchionne tuo metu tikrai neturėjo žalio supratimo ką daryti su „Lancia“.