2 ) Cadillac SRX
Automobiliai, kurie yra beprotiškai populiarūs Jungtinėse Valstijose ne visada sulauks tokio pačio dėmesio ir Europoje. „Cadillac SRX“ galėtų puikiu pavyzdžiu, kai amerikiečiai į senąjį žemyną atriedėjo su didžiuliu „visureigiu“, kuris į kelią bandė įsikibti 6 cilindrų variklio pagalba. Jeigu tai būtų dyzelinis 6 cilindrų variklis - europiečiai galbūt būtų užsukę į „Cadillac“ atstovybę pasižiūrėti, tačiau kai „SRX“ variklių gamoje buvo tik benzininis motoras, net nepradėjus pardavinėti šio automobilio Europoje buvo žinoma koks likimas jo laukia.
3 ) Dodge Avenger
Dar vienas automobilis iš serijos - „Ai,sueis“. Atleiskite amerikietiškų automobilių gerbėjai, tačiau net ir mažesnė nei konkurentų kaina nepateisino prastų valdymo savybių, tragiškai atrodančio interjero ir amerikiečių bandymo europiečiams įkalti į galvą, jog tai grynakraujis „Dodge“. Toli - gražu.
4 ) Ford Cougar
„Ford Cougar“ turėjo tapti modernia „Ford Capri“ interpretacija. Šis automobilis turėjo priversti europiečius atsisakyti nuobodžių hečbekų ir juos iškeisti į tokį automobilį kaip „Cougar“.
Tiesą sakant, šis „Ford“ markės kupė nebuvo blogas automobilis, tačiau net ir daili išvaizda europiečių nesudomino. Pavyzdžiui, per ketverius metus D.Britanijoje „Ford“ pardavė tik 12 tūkst. „Cougar“ vienetų. Palyginimui, per tą patį laikotarpį „Peugeot 406“ kupė surado beveik 30 tūkst. pirkėjų.
5 ) Lancia Delta
Iš pelenų prisikėlusi „Lancia Delta“ nėra blogas automobilis. Puikūs „Multi-Air“ benzininiai ir „Fiat“ koncerno dyzeliniai varikliai, patogios sėdynės, erdvus interjeras, vidutinės valdymo savybės. Iš pirmo žvilgsnio šis automobilis turi viską, ko gali norėti kompaktiškų hečbekų mėgėjai, tad kodėl „Lancia Delta“ yra mylima tik Italijoje?
Mes manome, jog koją šiam automobiliui pakišo didesnė kaina už techniškai identišką „Alfa Romeo Giulietta“ ir ... išvaizda, kuri patiks tikrai ne kiekvienam. Nebent esate renesanso gerbėjas.
6 ) Nissan Micra C+C
Tiesiog pasižiūrėkite „Top Gear“ apžvalgą...
7 ) Opel Antara
Kaip bebūtų keista, tačiau šių automobilių mūsų keliuose netrūksta. Vis dėlto, ne vienas praeivis į šį automobilį nekreips dėmesio, o žmonės išgirdę „Opel Antara“, nuolatos klausia - „Kas čia per modelis?“
„Opel Antara“ niekada nebuvo laikomas tikruoju „Opel“ šeimos atstovu, nes platforma, varikliai ir kiti komponentai buvo paimti iš „Chevrolet Captiva“. Dar vieno automobilio apie kurio egzistavimą žino tik labai mažas žmonių ratas.
8 ) Renault Wind
Prancūzai kartais nežino kada reikėtų užtraukti rankinį stabdį ir nustoti eksperimentuoti. Kai 2004 metais „Renault“ pristatė „Wind Concept“ kabrioleto koncepciją, automobilių gamintojas iš Prancūzijos sulaukė daugybės aplodismentų ir paskatinimų kuo greičiau pradėti serijinę gamybą.
Nežinome kas nutiko ir kodėl taip buvo pasielgta, tačiau serijinei gamybai paruoštas „Wind“ atrodė kaip prastai suręsta pašiūrė. Ne veltui šį automobilį užmiršome ne tik męs, bet ir dauguma europiečių.
9 ) Saab 9-4X
Stilingas, erdvus ir konkurencingai įkainotas. Šis automobilis turėjo padėti „Saab“ markei padidinti pardavimus visame pasaulyje. Pirmieji požymiai rodė, jog „9-4X“ gali tapti tikru bestseleriu, tačiau „General Motors“ vadovams nusprendus sustabdyti ne tik šio visureigio, bet ir visų modelių gamybą, švedai spėjo pagaminti tik 457 vienetus. O gaila...
10 ) Toyota Urban Cruiser
Jeigu stebite kokie automobiliai važinėja mūsų šalies gatvėse, jūs turėjote vieną ar kelis kartus pastebėti štai šį „Toyota“ modelį. Kompaktišką, universalų vienatūrį, kuris „Toyota“ vadovu manymu, turėjo sudominti jaunas šeimas ar tik ką vidurinę mokyklą baigusius jaunuolius.
Iš parduotų „Urban Cruise“ vienetų atrodo, jog šis automobilis sudomino tik Šiaurės Amerikos gyventojus, nes europiečiams šis modelis visiškai nerūpėjo.
O ką jūs pridėtumėte į šį sąrašą? „Fiat Multipla“? „Ford Focus“ kabrioletą? Pasidalinkite savo mintimis komentarų sekcijoje apačioje!