• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tarp gerai pažįstamų Dakaro ralio bolidų šiemet išvysime vieną įdomų T1+ klasės dalyvį – „Volkswagen WCT Amarok T1+“. „PS Laser Racing“ komandai priklausantį automobilį Dakaro ralyje šiemet vairuos vokietis Danielis Schroederis ir iš Pietų Afrikos kilęs Henry Kohne.

9

Tarp gerai pažįstamų Dakaro ralio bolidų šiemet išvysime vieną įdomų T1+ klasės dalyvį – „Volkswagen WCT Amarok T1+“. „PS Laser Racing“ komandai priklausantį automobilį Dakaro ralyje šiemet vairuos vokietis Danielis Schroederis ir iš Pietų Afrikos kilęs Henry Kohne.

REKLAMA

Schroederių šeima Dakaro trasose – ne naujokai. Danielio tėvas Jurgenas šiose lenktynėse startavo dar 2009 metais, o pats Danielis Dakaro patirtį kaupė kaip Alfie Cox šturmanas.

Vėliau jis perėmė vairuotojo vaidmenį ir jau du kartus sėkmingai užbaigė ralį Pietų Amerikoje motociklu. Dakaro aistra Schroederių šeimoje neapsiriboja vien Danieliu – šios lenktynės įkvėpė ir jo brolį Maximilianą, kuris taip pat aktyviai dalyvauja autosporte.

Henry Kohne istorija Dakaro ralyje prasidėjo Pietų Afrikoje. Dar mokyklos laikais jis su pusbroliu dirbo lenktynių teisėjais, kol pats ryžosi išbandyti jėgas trasose. Šiemet jis Dakare startuos su „WCT Engineering“ sukurtu bolidu, o jo partneriu taps Danielis Schroederis.

REKLAMA
REKLAMA

2022 metais šis duetas jau dalyvavo Dakare ir iškart atrado bendrą kalbą. Šiemet jie ne tik sieks pasiekti finišą, bet ir norės įrodyti, kad jų „Amarok T1+“ gali konkuruoti su stipriausiomis komandomis.

REKLAMA

Jau spėjo išbandyti

„Volkswagen WCT Amarok T1+“ buvo sukurtas Pietų Afrikoje įsikūrusios „WCT Engineering“ dirbtuvėse. Automobilis varomas 6 cilindrų varikliu, kuris, komandos teigimu, užtikrina reikiamą galios ir patikimumo santykį. 

Nors automobilis buvo sukurta neturint absoliučiai jokios „Volkswagen“ finansines ar inžinerinės paramos, tačiau tai nei kiek nesumažino komandos inžinierių ambicijų. 

REKLAMA
REKLAMA

Pietų Afrikoje vykstančiose bekelės varžybose šis automobilis jau spėjo įrodyti savo patikimumą ir pajėgumą, tačiau netrukus jie turės susidurti su gerokai rimtesniu išbandymu. 

Šiemet Dakaro ralyje dalyvaus keturios gamyklinės komandos, o tai reiškia, kad automobilių klasėje konkurencija bus kaip niekada nuožmi ir atkakli. 

Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų