„Rytoj mes startuojame penkti. Tikėjomės pakliūti tarp 10–20 vietų, norėjome startuoti po C. Sainzo, bet truputį suklydome – reikėjo finišuoti prieš jį. Prognozuoti Dakaro ralio aplinkybes – nedėkingas reikalas, nes sprendimus dažnai priimi turėdamas ribotą informaciją.
Tačiau gera žinia ta, kad pirmasis dešimtukas startuoja kas tris minutes. Tai užtikrins, kad trasoje pakilusios dulkės spės nusėsti, ir sąlygos bus aiškesnės,“ – dalijosi įžvalgomis B. Vanagas. Jis taip pat pažymėjo, kad organizatorių teigimu, ankstesnė starto pozicija šių metų trasoje yra pranašesnė.
Tuo tarpu prologe puikų rezultatą parodęs Rokas Baciuška šeštadienį startuos iš 12-os pozicijos, o Vladas Jurkevičius – iš 3 pozicijos.
Pirmasis greičio ruožas – strategijos ir išbandymų aikštelė
Pirmasis Dakaro ralio greičio ruožas startuos sausio 4 d., dalyviams teks įveikti 413 km sudėtingų dykumos kelių. Tai bus tik pirmasis žingsnis ilgame ir iššūkių kupiname maratone, kuris finišuos sausio 17 d.
Šiemet Dakaro dalyviai turės įveikti net 5 117 įskaitinių kilometrų, o lemiamos lenktynės įvyks vienoje didžiausių dykumų pasaulyje – Tuščiajame ketvirtyje (Rub' al Khali).
Dakaro ralis ne tik reikalauja maksimalaus greičio, bet ir ypatingos strategijos. Šiais metais taktiniai sprendimai, priimti dar prologo metu, gali nulemti itin svarbius rezultatus, kaip tai pavyko B. Vanagui.
Laukia įtemptos kovos, kuriose, kaip ir kasmet, susipins adrenalinas, sudėtingos sąlygos ir didžiulė patirtis, o kiekviena sekundė gali tapti lemiama.
Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!