zenonas buivydas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „zenonas buivydas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „zenonas buivydas“.
Kai kuriose degalinėse dyzelinas brangesnis už benziną: ar kainos pasieks 2 eurus už litrą?
Naujas degalų ir ypač dyzelino kainų šuolis – kai kuriose degalinėse dyzelinas jau brangesnis už benziną. Ekonomistai dėl to kaltina Saudo Arabiją ir Rusiją. Pirmąją, kad sumažino naftos gavybą, o antrą – dėl dyzelino deficito sukėlimo.
Ekspertai prognozuoja, kad nafta ir degalai gali brangti dar labiau, tačiau pasiekti 2 eurus už litrą esą neturėtų, o brangstantys degalai didina infliaciją.
Panevėžietis Albinas atvyko į degalinę sklidinai pripildyti mašinos baką dyzelinu.
Vežėjai baiminasi, kad dėl kone dvigubai augančio kelių mokesčio brangs kelionės per Vokietiją
Vokietijai svarstant didinti kelių rinkliavos sunkiasvoriam transportui tarifus, Nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ baiminasi, kad dėl to daliai vežėjų mokesčiai gali išaugti kone dvigubai.
Kaip pastebi „Linavos“ generalinis sekretorius Zenonas Buivydas, augantys kelių mokesčiai Vokietijoje Lietuvos vežėjų veiklą palies labai greitai, kadangi šia kryptimi važiuoja viena didžiausių Lietuvoje registruotų sunkiasvorių transporto priemonių dalių.
Kilometrinės vilkikų eilės pasienyje: siūloma Lietuvai uždaryti sienas su Baltarusija
Nuo savaitgalio nutįsusios kilometrinės vilkikų eilės Lietuvos pasienyje su Baltarusija iki šiol nesumažėjo. Muitinė aiškina, kad jau padarė viską: ir pareigūnų skaičių padidino, ir paragino trečiųjų šalių vairuotojus važiuoti per kitus punktus. Tačiau tokios kalbos nė kiek neįtikino vežėjų – jie piktinasi, kad vienašališkai sienas su Baltarusija uždariusi Lenkija Lietuvą pavertė situacijos įkaite.
Medininkų pasienio punkte – milžiniškos vilkikų eilės: vairuotojai laukia ir 5 paras
Lietuvos–Baltarusijos pasienyje nusidriekė milžiniškos vilkikų eilės – ten kai kurie vairuotojai laukia ir 5 paras. Lenkams uždarius sienas su Baltarusija, Lietuva tapo koridoriumi trečiųjų šalių vežėjams.
O Lietuvos vežėjai žeria priekaištus muitinei, neva daugiausiai vilkikų sulaukiančiame pasienio punkte – Medininkuose – esą dirba vos keli muitininkai. Dėl to vežėjai kreipėsi į finansų ministrę.
Niekas negalvojo, kad keleivių vežimas autobusais sukels tokias aistras: „Jūs suprantate, kad įlipa bobutė ir dar išpila trilitrinį pieno?“
Susisiekimo ministerijos pasiūlyta tolimojo susisiekimo autobusais reforma patiems vežėjams kelia nelabai malonius jausmus. Iš esmės ministerija panoro užtikrinti konkurenciją, kad į rinką galėtų ateiti naujų įmonių, bei papildomai pasiūlė įvairių kitokių pataisymų: įvedė reikalavimus autobusų amžiui, nustatė, kad autobusais būtų galima vežti judėjimo negalią turinčius žmones, pasiūlė leisti maršrutus pradėti ir pabaigti ne tik autobusų stotyse, bet ir oro uostuose ar geležinkelio stot...
Per Rusiją keliaujantys lietuvių vežėjai sunerimę: „Mums sako, kad mes patys pasirinkome riziką“
Nuo vidurnakčio Lietuva sustabdė ir tranzitu į Kaliningradą vežtų cemento bei alkoholio krovinius – įsigaliojo dar vienas europinių sankcijų paketas. Žadėto Europos Komisijos išaiškinimo dėl Kaliningrado tranzito Lietuva kol kas dar negavo, tad jokio pokyčio šiuo klausimu nėra. Bet valdžia vis dar laukia ir rusų atsako – jie nepaliauja grasinti, kad sunaikins mūsų ekonomiką, nors tokios kalbos, anot mūsų politikų – laužtos iš piršto. Sako rusai įkąsti gali, bet neskaudžiai.
Vežėjų atstovai: Ukrainoje yra apie 100 vairuotojų iš lietuviškų įmonių
Ukrainoje gali būti apie 100 lietuvių ar Lietuvos vežėjų įmonėse dirbančių vairuotojų, skaičiuoja Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“.
„Mūsų manymu apie gal 100, gal daugiau trupučiuką žmonių“, – nacionaliniam transliuotojui lrt penktadienį sakė „Linavos“ generalinis sekretorius Zenonas Buivydas.
Jo teigimu, su visais vairuotojais Ukrainoje esančiais vairuotojais ryšys yra.
Smulkiesiems vežėjams – nuolatinis išgyvenimo klausimas
Lietuvos smulkiosios ir mažosios transporto įmonės susiduria su didžiuliais ekonominiais sunkumais, lemiančiais jų tolimesnę veiklą. Vilkikų vairuotojų trūkumas, mokamos kvotos norint jais įdarbinti užsienio šalių piliečius, vėluojantys klientų mokėjimai už suteiktas paslaugas, negalėjimas gauti paskolų vilkikams įsigyti, augantys draudimo kaštai – tai tik dalis problemų, kurias kasdien yra priversti spręsti mažieji šios rinkos dalyviai.
Ekonominė krizė labiausiai kirto per „darbiečių“ kišenę
Mažiausiai aukų per pirmąjį 2009 metų ketvirtį surinko opozicinė Darbo partija, prastai sekėsi ir valdančiajai Tautos prisikėlimo partijai (TPP).
Vyriausiajai rinkimų komisijai (VRK) pateiktais duomenimis, "darbiečiai" per pirmus tris 2009-ųjų mėnesius gavo 10 tūkst. litų aukų, tuo metu pernai per tą patį laikotarpį partijai suaukota keliasdešimtkart daugiau - 544 tūkst. litų.