lt identity
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „lt identity“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „lt identity“.
„Love Xmas“: kalėdinės dovanos be galvos ir piniginės skausmo
Kalėdines dovanas galima išsirinkti be galvos skausmo ir nenuskriaudžiant piniginės. Ši misija įmanoma didžiausioje dizaino mugėje Vilniaus Rotušėje – „Love Xmas“. Gruodžio 21-ąją renginys suvienys daugiau nei 130 kūrėjų iš Lietuvos, Suomijos, Italijos, Belgijos, Latvijos ir Lenkijos, o lankytojai ras ir prabangių, ir kuklių dovanų idėjų. Visi „Love Xmas“ dalyviai turės kalėdinių pasiūlymų, kainuojančių tik iki 20 eurų. Kviečiame susipažinti su keletu iš jų.
Aleksandras Pogrebnojus: kaip groji, taip ir atrodai
Jei muzikantai rašytų „Naujųjų metų rezoliucijas“, išskirtinio sceninio įvaizdžio kūrimas greičiausiai turėtų atsidurti tarp jų. Drabužių dizainerio Aleksandro Pogrebnojaus teigimu, Lietuvoje ne visi atlikėjai tam skiria pakankamai dėmesio, bet tiems, kurių įvaizdis sugeba nustebinti kiekvieno koncerto metu, jis tampa vizitine kortele.
Žinomos dizainerės pristatė neįprastą puošybos aksesuarą – tautiškų motyvų kokardas
Žinomos šalies dizainerės Jolanta Rimkutė ir Ieva Ševiakovaitė banko „Swedbank“ centrinėje būstinėje pristatė specialiai 90-metį šiemet švenčiančiai Lietuvos dainų šventei sukurtas tautiškų motyvų kokardas. Šis aksesuaras – tai iš vienspalvio ar daugiaspalvio kaspino susegtas ženklas, dažniausiai dėvimas kepurėje ar švarko bei kito drabužio atlape.
Kaip gali atrodyti šiuolaikinis tautinis kostiumas
Žinomos šalies dizainerės Jolanta Rimkutė ir Ieva Ševiakovaitė bendradarbiaudamos su Lietuvos liaudies kultūros centru šią vasarą vyksiančiai Dainų šventei kuria tautinio drabužio įkvėptą kolekciją. Kolekcijos modelius jau galima pamatyti gegužės 5–11 dienomis vykstančioje ,,Dizaino savaitėje“, parodoje ,,Čia mano namai“. Pirmadienį, 18.30 val., Užupio menų inkubatoriuje (Užupio g. 2A) vyks parodos atidarymas.
Duris atveria dizainerių J. Rimkutės ir I. Ševiakovaitės parodA „LT identity: 10 metų tapatybės“
Šių metų vasario 15 – kovo 9 dienomis kūrybinis kolektyvas „LT identity“, kuriam vadovauja kostiumo dizainerės Jolanta Rimkutė ir Ieva Ševiakovaitė, visus neabejingus lietuviškumui kviečia į savo kūrybos 10-mečio retrospektyvą „LT identity: 10 metų tapatybės“. Vasario 15-ąją, penktadienį, 18 valandą, VDA Dizaino inovacijų centro ekspozicijų salėje „Titanikas“ (Maironio g. 3) vyks oficialus parodos atidarymas.
„Pagrindinė „LT identity“ kūrybos tema – tapatybė.
J. Rimkutė ir I. Ševiakovaitė pristatė stilingus vaikmaišius
Kartu su žinomomis mamomis LT identity ženklo kūrėjos Ieva Ševiakovaitė ir Jolanta Rimkutė pristatė naujausius savo kūrinius, skirtus patiems mažiausiems - tradiciniais lietuviškais raštais margintus vaikmaišius.
Vaikmaišiai mirga lietuvių liaudies raštais ir mūsų kraštui būdingomis spalvomis. Audinių raštus kūrė su LT Identity ne pirmus metus bendradabriaujantis dizaineris Edvardas Kovarskis. Naujienų portalui Balsas.
Lietuviškos mados industrijos lyderiai: top 5
Požiūris, kad menas ir pinigai neturi nieko bendra, – atgyvena, sako specialistai. Tad „Ekonomika.lt“ pasidomėjo, kurie Lietuvos mados dizaineriai laikomi sėkmingais verslininkais. Mados dizaineriai – ne vertybinių popierių biržoje kotiruojamos bendrovės, tad viešai savo pajamų ir apyvartų neskelbia. Dažno jų net interneto puslapyje maža informacijos apie turimas prekybos vietas arba galimybes įsigyti jų kuriamų produktų.
Artėjant „Eurobasket 2011“ sirgalių kariaunai siuvama nauja uniforma
„LT Identity“, vienijanti dizaineres J. Rimkutę, I. Ševiakovaitę ir grafikos dizainerį Edvardą Kavarską, nusprendė pristatyti lietuviškais simboliais papuoštus marškinėlius sporto sirgaliams. Pirmieji juos išbandė „Žalgirio“ ir mūsų rinktinės krepšininkai LKL čempionato apdovanojimų renginio metu.
„Nors esame sukūrusios jau per 30 „LT Identity“ marškinėlių, tačiau tai – pirmieji skirti sportinei tematikai.
Paroda „Baltai“ – harmoninga kelionė laike
Kūrybinis susivienijimas „LT identity“ nuo kovo 11-osios kviečia susipažinti su nauja estetine linija „Baltai“. Vilniaus turizmo ir informacijos centre atidaroma paroda bus pirmasis netikėtos idėjos žingsnis.
Tema „Baltai“ trumpai pristatoma kaip gamtos traukos ir asmenybės šaknų paieškos urbanistinėje XXI a. erdvėje.
Netradicinių suvenyrų idėjose užkoduotas kitoks Vilnius
Pažvelgti kitaip į Vilnių, sukurti įžangą į netradicinį mąstymą ir suteikti galimybę sostinės svečiams išsaugoti savo prisiminimus.
Su tokia koncepcija šiandien Mokytojų namų kiemelyje vykusioje kūrybiškoje spaudos konferencijoje tarptautinio menininkų projekto „Penki Vilniaus pojūčiai“ dalyviai pristatė penkias unikalias Vilniaus suvenyrų idėjas, įkūnytas per penkias jusles: regą, klausą, lytėjimą, skonį ir uoslę.
REKLAMA
REKLAMA
J. Rimkutė – apie mados genocidą
Drabužių linija „LT Identity“, viešoji įstaiga „LT Identity“, studija „LT“. Akivaizdu, kad už šios studijos durų kuria Lietuvai neabejingi žmonės, savo darbais ir idėjomis norėję (ir vis dar norintys) prisidėti prie Europos kultūros sostinės ir net (!) Valdovų rūmų. Akivaizdu ir tai, kad dizainas ir mada Lietuvoje niekada nebuvo laikoma menu.
Viena šios studijos šeimininkių dizainerė Jolanta Rimkutė į miniatiūrinį puodelį pila žaliosios arbatos.