lojalumo kortelė
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „lojalumo kortelė“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „lojalumo kortelė“.
Pirkėjai pasidalijo, kaip sutaupyti: „Iki“ laukia daugybė nuolaidų
Kaip sutaupyti maistui, apsipirkti sklandžiau ir greičiau – rūpi kiekvienam. Ne išimtis ir šiemet suburtos „Iki“ klientų valdybos nariai, kurie atskleidė, kas jiems padeda akimirksniu sumažinti savo išlaidas kiekvieno apsipirkimo metu. Visgi, net ir įgudę taupytojai kartais pamiršta kai kuriuos „Iki“ lojalumo programos privalumus – o juos išnaudoti išties verta. Juk kuo daugiau sutaupysite, tuo vertingesnius prizus galima laimėti įsibėgėjusiose „Iki“ Taupymo žaidynėse.
Svarbu „Ačiū” kortelių turėtojams: jei to nepadarysite, prarasite pinigus
Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ skubiai kreipiasi į lojalumo kortelės „Ačiū“ naudotojus – liko paskutinė savaitė išnaudoti per 2023 metus kortelėje sukauptus taip vadinamuosius „Maximos“ pinigus. Tuo pasirūpinti pirkėjus ragina iki vasario 29 dienos.
„Maxima“ primena, kad kaip ir kasmet, laiku neišnaudojus per metus sukauptų „Maximos“ pinigų, pirmąją pavasario dieną jie bus anuliuoti bei pradėti kaupti iš naujo.
„Eurovaistinė“ ragina imtis veiksmų: nesuspėjus jūsų kortelę užblokuos
Nuo spalio 1 dienos „Eurovaistinė“ kviečia klientus atsinaujinti savo lojalumo kortelių duomenis, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Tai padaryti bus galima iki gruodžio 31 dienos. Nuo sausio 1 dienos neatnaujintos kortelės bus blokuojamos.
Kam svarbiausia atnaujinti kortelės duomenis?
Iki šių metų pabaigos „Eurovaistinė“ kviečia klientus atsinaujinti savo lojalumo kortelių duomenis.
Keičia „Ačiū“ ir „Mylimiausia“ kortelių sąlygas: viena galios daugiau vietų, kitą kai kur reikės pasiimti naują
Ne paslaptis, kad dažniausiai pirkėjų piniginėse bene daugiausia vietos užima įvairios nuolaidų kortelės. Tiesa, nuo šio rudens į piniginę gali tekti sprausti ir dar vieną, naują, nuolaidų kortelę, mat dvi didžiausios lojalumo kortelių programos Lietuvoje praneša apie pokyčius.
Apie pokyčius rugsėjo mėnesį pranešė dvi didžiausios lojalumo programos Lietuvoje – „Ačiū“ ir „Mylimiausia“. Pastarosios klientų ratas šalyje – per 1,7 mln. vartotojų.
Prekybos tinklai keičia klientų lojalumo programas
Prekybos tinklai „Maxima“ ir „Rimi“ skelbia apie pirkėjų lojalumo programų pakeitimus. Daugiau jų funkcijų žadama perkelti į virtualią erdvę.
Praėjusią savaitę prekių ženklų registre buvo pateiktos didžiausią šalyje prekybos tinklą valdančios „Maximos“ paraiškos registruoti skirtingo dizaino lojalumo kortelės pavyzdžius, taip pat žodį „Ačiū“.
Bendrovės komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė priminė, kad jos lojalumo programa skaičiuoja jau 17 metų, ...
„Maxima“ skatins pirkėjus įsigyti lietuviškas prekes
Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė pradėsiantis naują prekybinę kampaniją, skatinsiančią įsigyti lietuviškas prekes. Šio prekybos tinklo klientams, perkantiems lietuvišką produkciją: duoną, pieno produktus ar daržoves, į turimas lojalumo korteles grįš 10 proc. „Maximos“ pinigais nuo minėtų prekių kainos. Kaip rašoma bendrovės pranešime spaudai, skaičiuojama, kad per mėnesį į pirkėjų korteles sugrąžinta suma gali siekti apie 1 mln. eurų.
„Rimi“ pristatė naujovę, kurios lietuviai dar nematė
Prekybos tinklas „Rimi“ atnaujino savo mobiliąją programėlę išmaniesiems telefonams. Viena didžiausių programėlės naujovių – bekontaktė lojalumo kortelė telefone. Iki šiol tokios kortelės nebuvo pasiūlęs nei vienas Lietuvoje veikiantis prekybos tinklas. Pirkėjų patogumui atnaujinta „Rimi“ mobilioji programėlė nuo šiol vadinsis „My Rimi“. Mobilioji programėlė tokiu pat pavadinimu ir funkcijomis veiks „Rimi“ tinkle visose trijose Baltijos šalyse.
„Maxima“ atsakė, ar dėl „Ačiū“ kortelės naujovės nedidės eilės
Prekybos tinklui „Maxima“ paskelbus, kad nuo šiol „Ačiū“ kortelių turėtojai specialiai jiems sugeneruotus asmeninius pasiūlymus galės gauti ne tik prisijungę prie asmeninės paskyros, bet ir visose parduotuvėse prie kasos, skaitytojai ėmė nerimauti, ar tai nereikš ilgesnių eilių. „Labai gerai, kartais tikrai pamirštu prisijungti prie ačiū paskyros ir aktyvuoti pasiūlymus. Paskutinį kartą tai pardavėja paklausė, ar aktyvuoti pasiūlymai, atsakiau, kad ne.
Ar prekybos tinklo lojalumo kortelė padeda taupyti?
Skaičiuojama, kad išsivysčiusiose šalyse šeima per mėnesį maistui vidutiniškai išleidžia iki 15 % savo pajamų, tuo metu Lietuvoje – apie 40 %. Tokias šeimos biudžeto proporcijas lemia palyginus nedidelės gyventojų pajamos. Taupymas šitoje srityje tampa itin svarbus. Vienas iš būdų sutaupyti, bent prekybininkų teigimu, prekybos tinklų lojalumo kortelės.