• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prekybos tinklui „Maxima“ paskelbus, kad nuo šiol „Ačiū“ kortelių turėtojai specialiai jiems sugeneruotus asmeninius pasiūlymus galės gauti ne tik prisijungę prie asmeninės paskyros, bet ir visose parduotuvėse prie kasos, skaitytojai ėmė nerimauti, ar tai nereikš ilgesnių eilių.

Prekybos tinklui „Maxima“ paskelbus, kad nuo šiol „Ačiū“ kortelių turėtojai specialiai jiems sugeneruotus asmeninius pasiūlymus galės gauti ne tik prisijungę prie asmeninės paskyros, bet ir visose parduotuvėse prie kasos, skaitytojai ėmė nerimauti, ar tai nereikš ilgesnių eilių.

REKLAMA

„Labai gerai, kartais tikrai pamirštu prisijungti prie ačiū paskyros ir aktyvuoti pasiūlymus. Paskutinį kartą tai pardavėja paklausė, ar aktyvuoti pasiūlymai, atsakiau, kad ne. Tai aktyvavo prieš apsiperkant ir gavau nuolaidas“, – džiaugėsi skaitytoja Daiva.

Atsirado ir jai pritariančių, kad prie internetinės paskyros iš ties labai sunku prisijungti, tad naujovė palengvins jų apsipirkinėjimą. Visgi didžioji dalis piktinosi, kad eilės bus dar ilgesnės.

„Gal ir patogu, taciau teks laukti eileje, jog kasininke galetu atspausdinti ceki, nes visi bus nepatenkinti del „uzlendanciu“, senoliai kol issiaiskins su kasininke kam cia akcijos ir panasiai. Na nezinau cia daugiau pliusu ar minusu... Manau geriau butu toks terminalas kaip RIMI. Atejai, atsispausdinai ir laisvas“, – rašė Aušra. (Kalba netaisyta)

REKLAMA
REKLAMA

Jai pritarė virš 50 žmonių.

„Maxima“: procesas užtruks vos kelias akimirkas

Asmeninius pasiūlymus galima gauti visose „Maximos“ kasose: įprastinėse, informacinėse, „Tėvelių su Mažyliais“ ir „Express“ išskyrus savitarnos kasas.

REKLAMA

„Maximos LT“ Korporacinių reikalų departamento direktorius Rosvaldas Gorbačiovas sako, kad pirkėjų susidomėjimas nauja paslauga iš tiesų nemažas, tačiau bent kol kas nepajusta, kad eilės parduotuvių kasose taptų ilgesnės.

„Juk gauti asmeninius pasiūlymus kasoje trunka vos kelias akimirkas. Tereikia kasos darbuotojui pasakyti, kad norite gauti savo asmeninius pasiūlymus ir paduoti savo „Ačiū“ kortelę. Kasos darbuotojas vienu mygtuko paspaudimu automatiškai visus pasiūlymus, ir aktyvins, ir atspausdins ant kasos kvito. O jei pirkėjų susidomėjimas nauja paslauga dar labiau išaugtų, iš karto padidintume kasų darbuotojų skaičių ir eiles suvaldytume“, – komentuoja R. Gorbačiovas.

REKLAMA
REKLAMA

Terminalai – ne išeitis. Mat tai pasenusi ir atgyvenusi technologija, sako „Maxima“ atstovas.

„Todėl ieškojome paprasto ir aiškaus sprendimo, kuris būtų patogiausias mūsų pirkėjams. Pavyzdžiui, vyresnio amžiaus žmonėms naudojimasis terminalu gali būti sudėtingas: neįprasta programinė sistema, liečiamas ekranas, nauja procedūra, ką ir kaip reikia daryti.

O atėjus prie kasos žmonėms nieko nereikia daryti, tik paduoti kasininkei „Ačiū“ kortelę. Kasininkė vienu mygtuko paspaudimu automatiškai visus pasiūlymus ir aktyvins, ir atspausdins ant kasos kvito. Tikriausiai nieko paprasčiau ir aiškiau negali būti“, – tikina jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Informuojama, kad šiuo metu intensyviai tobulinami asmeniniai pasiūlymus tam, kad taptų dar tikslesni ir dar geriau atitiktų pirkėjų lūkesčius. Taip pat, plečiama „Išsirink tai, ko reikia“ programa.

Marketingo specialistas: terminalas minimaliai padėtų sumažinti eiles

Kas visgi geriau, terminalas ar kasos, paklausėme ir marketingo specialisto Lino Šimonio. Anot jo, „Maximos“ žingsnis visiškai suprantamas, o būtent ta dalis auditorijos, kuriai ši naujovė skirta, nebūtų linkusi naudotis terminalu.

REKLAMA

 

„Dalis žmonių turbūt neprisijungia prie jų internetinės paskyros, nes nenaudoja ar nemoka, arba naudoja internetą labai ribotai. Tai būtų labiau nutaikyta į vyresnių žmonių grupę, ne miestuose gyvenančius. Jiems nuolaidos irgi svarbios. Jie nori juos pasiekti ir išlaikyti, o kaip tik ta auditorija ir yra, kuri gali labai greitai nueiti į „Lidlą“.

Terminalas gal ir sumažintų laiką prie kasos, bet ar ta auditorija į kurią taikoma, tuo terminalu naudotųsi, aš labai abejoju. Tai vis dėlto tie patys klientai, kurie nenori namie kompiuteriais naudotis, jie nori kalbėtis, nesinaudoja savitarnos kasomis, nori žmogiško bendravimo. Tai padidins kasų užimtumą, bet matyt svarbesnis kitas aspektas – pasiekti klientus su asmeniniais pasiūlymais tam, kad jie nenueitų į „Lidl“ “, – tvirtina L. Šimonis.

REKLAMA

Beje, pašnekovas mano, kad terminaluose būtų užgaištama ilgiau nei kasose, kuriose šis procesas turėtų būti itin paprastas. L. Šimonis kategoriškai tvirtina, kad prie terminalo reikia gaišti kelias minutes tik tam, kad gautum asmeninius pasiūlymus, kur nuolaidos po kelis centus.

„Jei tie centai yra svarbūs, tai gal ir stovi. Bet tie žmonės, kuriems svarbūs keli centai, jie ne itin jaukiai jaučiasi su visokiomis informacinėmis technologijomis, netgi su tokiomis terminalų pavidalu. Tikėtina, kad tai labai prastas pavyzdys, pakankamai mažai naudojamas ir tai nepatogu. „Maxima“ puikiai supranta, kad kiekviena minutė praleista prie kasos jiems didina kaštus. Kasininkų darbo laikas kuo toliau, tuo labiau brangesnis. Tad turėtų stengtis procesą padaryti greitu, kad kiek įmanoma mažiau žmonių būtų kasoje“, – sako L. Šimonis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prekybos tinklas „Rimi“ asmeninius pasiūlymus klientams pagal jų apsipirkimo istoriją teikia jau daugiau nei trejus metus. Pasiūlymus klientai gali gauti arba internetinėje paskyroje, kaip ir „Ačiū“ kortelės turėtojai, arba terminale.

„Mes nuolat investuojame į tokią išmanią lojalumo sistemą, ir vis giliau dirbame su vadinamais didžiaisiais duomenimis (Big Data), kuomet technologijos analizuoja apsipirkimo informaciją, ir algoritmas pasiūlo pirkėjams jų perkamus ir ieškomus produktus būtent jiems. Mes siekiame palengvinti pirkėjo apsipirkimą, ir mūsų tikslas, kad kiekvieną savaitę jis su savo lojalumo kortele gautų tokius pasiūlymus, kokių jam reikia, ir kad tie pasiūlymai būtų pateikti tada, kada jam to labiausiai reikia“, – yra komentavusi „Rimi“ atstovė spaudai Giedrė Bielskytė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų