Praėjusią savaitę prekių ženklų registre buvo pateiktos didžiausią šalyje prekybos tinklą valdančios „Maximos“ paraiškos registruoti skirtingo dizaino lojalumo kortelės pavyzdžius, taip pat žodį „Ačiū“.
Bendrovės komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė priminė, kad jos lojalumo programa skaičiuoja jau 17 metų, o „Ačiū“ kortelė startavo 2008 metų sausį.
„Natūralu, kad svarstome, kaip ji galėtų atsinaujinti. Šis vizualas – vienas iš galimų sprendimų, kurį nusprendėme užpatentuoti. Kol kas dar anksti kalbėti, ar jis bus tas galutinis variantas, kurį pasirinksime tolesniame procese“, – informavo E. Dabkienė.
Jos teigimu, šiuo metu yra išduota apie 2 milijonus „Ačiū“ kortelių, jomis aktyviai naudojasi daugiau nei 1,7 milijono klientų.
Pernai bendrovė taip pat pristatė mobiliąją programėlę, kurią susiejus su „Ačiū“ kortele jos turėtojui teikiami specialūs pasiūlymus. Šiuo metu yra daugiau nei 104 tūkst. vartotojų, kurie yra parsisiuntę programėlę.
„Mobiliąją programėlę klientai gali naudoti vietoje plastikinės kortelės arba susikurti ir naudoti virtualią kortelę. Ateityje „Maximos“ programėlė turės dar daugiau funkcijų, pavyzdžiui, pirkinių krepšelį, elektroninius lipdukus ir pan.“ – žadėjo E. Dabkienė.
Kaip pranešė prekybos tinklas „Rimi“, nuo vasario 4 d. lojalumo kampanijų metu pirkėjai galės rinkti tik virtualius lipdukus.
Virtualūs lipdukai skaitmeniniu būdu bus kaupiami „Mano Rimi“ kortelėje. Kampanijoms nebebus spausdinami popieriniai lipdukai bei knygelės jiems klijuoti. Naują lojalumo programos etapą prekybos tinklas „Rimi“ pradeda laikydamasis aukštų aplinkosaugos standartų bei siekdamas gerinti apsipirkimo patirtį.
„Stebėdami kasdienius pirkėjų įpročius, matome, jog atsiradus galimybei kaupti virtualius lipdukus, šį būdą renkasi ir mielai naudojasi vis daugiau lojalių pirkėjų. Taigi, kitas logiškas žingsnis – pasiūlyti jiems galimybę rinktis dar daugiau aplinkai draugiškų sprendimų, kurie, priimant kasdienius sprendimus, leistų tausoti gamtos išteklius“, – pranešime cituojama „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Renata Keršienė.
Pasak jos, ši naujiena suteikia ir praktinės naudos – daug patogesnį kampanijų administravimo mechanizmą, išvengiant situacijų, kai pirkėjai pameta ar netyčia sugadina lipdukus ar knygeles su jais. Be to, pirkėjams renkant virtualius lipdukus, mažėja darbo kasininkams.