lamborghini diablo

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „lamborghini diablo“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „lamborghini diablo“.

„Lamborghini Diablo“: Devyniasdešimtųjų simbolis

1990-uosius italų gamintojas panoro pradėti su trenksmu. Ištikimiausi „Lamborghini“ klientai išvydo ilgai brandingą „Lamborghini Countach“ pamainą – „Lamborghini Diablo“, kuriai buvo suteiktas velniškas gerai vardas.
2020-12-08

„Lamborghini Diablo“ rodsteris: Ryški koncepcija iš 1992-ųjų

1992 metų, ankstyvas pavasaris. Piliečių suorganizuotų referendumų, violetinių karvių ir nuostabiai atrodančių kalnų gimtinė – Šveicarija. Į vieną didžiausių šios šalies miestų, Ženevą, kovo mėnesio pradžioje suplūsta tūkstančiai žiniasklaidos atstovų iš viso pasaulio.  Keletą dešimtmečių be jokių pertraukų organizuojama Ženevos automobilių paroda tampa naujausių, moderniausių, futuristiškų koncepcijų pasirodymo vieta, todėl nenuostabu, jog būtent ši paroda laikoma pačia prestižiškiausia.
2019-03-12

Dokumentinis filmas apie „Lamborghini Diablo“

Kuomet „VAG“ koncerno narė  – „Audi“, nusprendė įsigyti superautomobilių gamintoją – „Lamborghini“, daugelis į šį veiksmą žiūrėjo skeptiškai. Praėjus 20-čiai metų nuo tos dienos, kai „Audi“ gavo pilnavertę „Lamborghini“ kontrolę, italų gamintojas pasikeitė į gerąją pusę. Vokiečių markės vadovaujamas gamintojas sugebėjo prisikelti iš pelenų. „VAG“ koncerno resursai leido patobulėti visose įmanomose srityse.
2018-06-07

Koridos kova įamžinta automobiliuose

Lygiai prieš 144 metus, 1869 metais, Madride įvyko matadoro ir buliaus kova, kuri vėliau buvo įamžinta ir automobilių istorijos metraščiuose.
2013-07-11

Vienas iš paskutinių „Lamborghini Diablo“ siūlomas aukcione

„Lamborghini“ savo superautomobilį „Diablo“ baigė gaminti dar 2001 metais. Tuomet jį pakeitė „Murcielago“ modelis, kuris simbolizavo ir nauja kompanijos raidos epochą. Tiesa , „Diablo“ gamybos pabaigą italai pažymėjo pagamindami specialią 40 automobilių seriją. Šie automobiliai iš karto tapo kolekcine vertybe. Tai buvo automobiliai su šešių litrų darbo tūrio 542 a.g. 12 cilindrų 6.0 VT 40 SE varikliu, kuris leido automobiliui iki 100 km/h greičio spurtuoti per 3,9 sek.
2012-01-05

Japonijos greitkelyje įvyko brangiausia visų laikų avarija

Sekmadienį, gruodžio 4 d. grupės prabangių sportinių automobilių entuziastų pasivažinėjimas užmiesčio keliais baigėsi nelinksmu įvykiu, kuris nuo savaitės pradžios žiniasklaidoje įvardinamas kaip galbūt pati brangiausia avarija šiuolaikinio automobilizmo istorijoje. Po avarijos darytose nuotraukose dominuoja raudona spalva, mat į šią „mėsmalę“ pateko net aštuoni „Ferrari“ automobiliai.
2011-12-05
Į viršų