klientų aptarnavimas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „klientų aptarnavimas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „klientų aptarnavimas“.
Klientų balsas: „Mano BŪSTO“ paslaugų kokybė šovė aukštyn
Per dvejus metus gyventojų pasitenkinimas „Mano BŪSTO“ teikiamomis paslaugomis išaugo daugiau nei perpus. Taip teigia įmonės klientai, kurie pastebi, jog teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybė pastaruoju metu akivaizdžiai pagerėjo.
Klientai įvertino pokyčius: dar daugiau jų renkasi „Mano BŪSTĄ“
Visapusę daugiabučių namų priežiūrą vykdantis „Mano BŪSTAS“ pernai pagerino visus esminius veiklos rodiklius. Į tai netruko sureaguoti ir įmonės klientai. Palyginti su ankstesniais metais klientų, kurie rekomenduotų „Mano BŪSTO“ paslaugas, padaugėjo beveik ketvirtadaliu.
Praėjusiais metais „Mano BŪSTAS“ pirmenybę teikė klientų aptarnavimo ir atliekamų darbų kokybės užtikrinimui, o taip pat – stiprios komandos formavimui, kuri dar geriau atlieptų daugiabučių namų gyventojų lūkesčius.
Vilniaus šilumos tinklų klientai bus aptarnaujami tik viename centre
Sostinės gyventojams ir įmonėms paslaugas teikianti bendrovė Vilniaus šilumos tinklų (VŠT) nuo šių metų birželio 1 d. klientus priims viename iš trijų iki šiol veikusių klientų aptarnavimo centrų – Smolensko g. 12. Šį sprendimą lėmė bendrovės aptarnavimo paslaugų elektroniniais kanalais plėtra, augantis savitarnos svetainės lankomumas ir įmonės siekis racionaliau naudoti valdomus pastatus.
Pirmasis „Tele2“ verslo klientų aptarnavimo centras atidarytas Kaune
Kaune darbą pradėjo pagrindinis „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo centras. Tai pirmasis tokio tipo centras Lietuvoje, rašoma pranešime spaudai. Partizanų g. 15A įsikūręs naujasis Verslo klientų aptarnavimo centras aptarnaus verslo klientus visoje Lietuvoje. Sprendimą jį atidaryti Kaune lėmė gera darbuotojų pasiūla šiame mieste, ir bendrovės nuostata, kad pagrindines organizacijos struktūras verta steigti nebūtinai sostinėje.
Kelionių organizatoriai jau ruošia ratus vasarai
Turizmas – viena iš greičiausiai augančių verslo šakų visame pasaulyje. Kelionių ir turizmo verslo lyderius vienijančio forumo „World Travel & Tourism Council“ (WTTC) duomenimis, 2013-aisiais pasaulyje kas 11-as žmogus dirbo turizmo srityje.
„Regitra“ kitaip aptarnaus klientus įvedant eurą
Naujuosius – 2015-uosius – metus Lietuva pasitiks atsisveikinusi su nacionaline valiuta. Valstybės įmonė „Regitra“ atkreipia dėmesį į aptarnavimo pasikeitimus. Pereinant prie naujosios valiutos paskutinę šių metų dieną (gruodžio 31 d.) nuo 12 val. „Regitros“ elektroninių paslaugų portalai neveiks.
Per tris ketvirčius – didesnės LESTO investicijos į tinklą ir išaugęs efektyvumas
Energetikos įmonių grupės „Lietuvos energija“ valdoma elektros skirstymo bendrovė LESTO trečiąjį šių metų ketvirtį tęsė tinklo modernizavimo projektus ir efektyvino klientų aptarnavimo tinklą. Tai leis toliau mažinti veiklos išlaidas ir įgyvendinti ilgalaikėje strategijoje numatytus tikslus, susijusius su didesniu tinklo patikimumu ir efektyvesne veikla. Per devynis šių metų mėnesius LESTO investavo 222 mln. litų – 11,5 proc. daugiau nei pernai. Beveik 96 mln.
Prekybos tinklų klientų aptarnavimas prastėja
Paaiškėjo 2014 m. Lietuvos prekybos tinklų sektoriaus klientų aptarnavimo kokybės tyrimo rezultatai. Lietuvoje geriausiai klientus aptarnauja „IKI“, lyderio poziciją perėmęs iš „Prisma“ prekybos tinklo parduotuvių. Bendras visų prekybos tinklų klientų aptarnavimo kokybės vidurkis yra 82,1 % – toks rezultatas atitinka vidutinį aptarnavimo kokybės standartą. Palyginus su 2013 m., aptarnavimo kokybės lygis sumažėjo 7 procentiniais punktais.
Trečdalis socialinių tinklų naudotojų jais susisiektų su įmonių klientų centrais
Ekspertai, dalyvavę Rygoje vykusiame „Adventus.lv“ surengtame tarptautiniame seminare „Klientų aptarnavimo srities naujovės“, pabrėžė, kad inovatyvių sprendimų naudojimas kontaktų centrų arba klientų aptarnavimo tarnybų veikloje yra viena iš pagrindinių veiksmingo organizacijų ir klientų bendravimo sąlygų. Ekspertai taip pat prognozuoja, kad ateityje vaizdo ryšio (video įrašų ir interneto online) vaidmuo šioje srityje tik didės, o visi komunikacijos kanalai bus sujungti į vieną IT platformą.
„Kokybiškas“ klientas – gyvybiškai svarbus
Sugebėjimas sudominti savo klientus yra esminis įmonėms siekiant susikurti patikimų klientų bazę, tvirtina Airijoje veikiančios nepriklausomos rinkos tyrimų bendrovės „BMR Brand Keys“ direktorius Barry Jonesas.
Rinkodara ir prekių ženklų kūrimas yra neatsiejami kiekvienos įmonės veiklos aspektai.
REKLAMA
REKLAMA
R. Šeris palieka „Lintel“ vadovo pareigas
TEO įmonių grupei priklausančios bendrovės „Lintel“ generalinis direktorius Remigijus Šeris nusprendė nuo rugpjūčio 16 dienos palikti šias pareigas ir pasitraukti iš TEO įmonių grupės.
Bendrovei laikinai vadovaus bendrovės Pardavimo projektų valdymo ir paslaugų plėtros departamento direktorius Gediminas Mažeika . Naujojo vadovo „Lintel“ ketina ieškoti konkurso būdu.
„Lintel“ jau daugelį metų yra savo srities lyderė ir sėkmingai veiklą plėtojanti bendrovė.
Geriausi bankai Lietuvoje – Danske, DNB ir „Nordea“
Paaiškėjo Baltijos šalių bankų sektoriaus klientų aptarnavimo kokybės tyrimo rezultatai. Estijoje geriausiai klientus aptarnauja - „Swedbank“, Latvijoje - „Nordea“, Lietuvoje - „Danske“ bankas. Bendras bankų aptarnavimo kokybės vidurkis Estijoje siekia 79,4 proc., Latvijoje - 89,4 proc., Lietuvoje - 86,5 proc.
Paaiškėjo geriausiai klientus aptarnaujantys bankai
Lietuvoje klientus geriausiai aptarnauja „Danske“ bankas, antrą vietą užima „DNB“, trečiąją – „Nordea“. Bendras visų bankų aptarnavimo kokybės vidurkis yra 86 proc. Toks bendrasis rezultatas atitinka vidutinę aptarnavimo kokybės grupę.
Dėl padidėjusio klientų skaičiaus kai kurie SEB banko skyriai dirbs intensyviau
Šeštadienį, gruodžio 3 dieną, SEB banko „Akropolio“ skyriuje Vilniuje, Dainavos skyriuje Kaune ir Žardės skyriuje Klaipėdoje dirbs daugiau negu įprasta klientus aptarnaujančių darbuotojų – taip siekiama užtikrinti sklandų visų į SEB banką besikreipiančių klientų ir banko „Snoras“ indėlininkų aptarnavimą. Šeštadienį taip pat dirbs savaitgaliais paprastai nedirbantys SEB banko padaliniai Mažeikiuose ir Telšiuose.
Kiek kainuoja geras aptarnavimas?
Kam, kiek ir kada reikia duoti arbatpinigių? Ar apskritai reikia duoti? Aiškaus atsakymo nerasite nė viename etiketo vadovėlyje.
Šiuo atveju reikėtų vadovautis ne taisyklėmis, o labiau nusistovėjusiomis tradicijomis.
Etiketo žinovai tvirtina, kad nerašyti standartai dėl arbatpinigių svyruoja apie 10 procentų sąskaitos dydžio. Tačiau kuomet paliekama daugiau erdvės interpretacijoms, rezultatai gali būti patys netikėčiausi.
Šypsenos parduoda
Netylant verslininkų aimanoms apie mažai perkančius klientus, kyla klausimas, ar tikrai patys padarėme viską, kad klientas pirktų ir dar rekomenduotų?
Dėl susitraukusios rinkos padidėjus konkurencijai, šiandien net menkiausia vadybos klaidelė gali nulemti prarastas bendrovės pajamas. O efektyvus aptarnavimo procesas tampa svarbiausiu faktoriumi, siekiant išlaikyti klientų srautus.
Informaciją jau galima gauti ir SMS žinutėmis
Informacijos telefonu paslaugų etikėja „Lintel“, teikianti informacijos telefonu 118 paslaugą, nuo šiol atsakymus į įvairius klausimus teikia ir SMS žinutėmis. TEO LT, AB įmonių grupei priklausanti bendrovė tokį informavimo apie įmones, paslaugas, prekes, transporto tvarkaraščius bei gyventojų telefonus pasiūlė pirmoji Lietuvoje.
Klausimą 118 konsultantams galima siųsti laisva forma, lyg rašant bičiuliui.
Išnaudojus lėšas neveiks „Sodros“ telefono numeris (papildyta)
Nuo šių metų vasario 3 dienos, trečiadienio, „Sodros“ informacinis telefono numeris 8 700 70080 laikinai neveiks.
„Sodros“ komunikacijos skyriaus vedėjas Algirdas Meškauskas detaliai paaiškinti esamos situacijos negalėjo. Pasak jo, sutartis paslaugų teikėju „Lintel“ galioja iki kovo mėnesio, o dėl didelio klientų skambučių skaičiaus jau išnaudotos visos tam periodui skirtos konsultavimo sutarties lėšos.
„Star1 Airlines“ pristato klientų aptarnavimo ir dizaino pokyčius
Lietuviško kapitalo oro linijų bendrovė „Star1 Airlines” pristato visą eilę naujienų – atnaujinta funkcionalesnė interneto svetainė, pristatomos naujos orlaivio palydovų ir lakūnų uniformos, išplėstas meniu lėktuve bei pateikti nauji atsiskaitymo kredito kortelėmis sprendimai.
„Skrydžius vykdome jau daugiau nei pusmetį, stengiamės sistemiškai peržiūrėti ir kritiškai įvertinti mūsų teikiamas paslaugas bei jas tobulinti, remiantis klientų atsiliepimais bei pageidavimais.