Lietuvoje klientus geriausiai aptarnauja „Danske“ bankas, antrą vietą užima „DNB“, trečiąją – „Nordea“. Bendras visų bankų aptarnavimo kokybės vidurkis yra 86 proc. Toks bendrasis rezultatas atitinka vidutinę aptarnavimo kokybės grupę. Tai rodo šią savaitę paskelbti Lietuvos bankų sektoriaus klientų aptarnavimo kokybės tyrimo rezultatai, kurį kiekvienais metais atlieka bendrovė „Spect-dive“.
Palyginti su 2010 m., bendras visų bankų aptarnavimo kokybės vidurkis išlieka panašus ir patenka į vidutinę aptarnavimo kokybės grupę. Lyderių pozicijose apsikeitė „DNB“ ir „Danske“ bankas. „Nordea“ antrus metus iš eilės išliko trečioje vietoje.
„Matome tendenciją, kad klientų aptarnavimo vidurkis bankų sektoriuje išlieka panašus kelerius metus iš eilės. Taip pat kelerius metus iš eilės „Danske“ bankas, „DNB“ ir „Nordea“ varžosi dėl geriausiai klientus aptarnaujančio banko vardo. Kokybiškas aptarnavimas reikalauja didelio įdirbio ir yra vertas pripažinimo“, – sako Neringa Kazlauskienė, „Spect-dive“ direktorė.