interbrands
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „interbrands“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „interbrands“.
Brangiausias automobilinis prekės ženklas – „Toyota“
„Toyota“ tapo pačiu brangiausiu šių metų automobiliniu prekiniu ženklu. Japonų automobilių gamintojo vardas šiais metais buvo įkainotas 30 milijardų ir 280 milijonų JAV dolerių. O tai 9 procentais daugiau, nei pernai. Bendrame visų prekinių ženklų reitinge „Toyota“ užėmė 10-ą vietą. Reitingą paskelbė autoritetingas prekinių ženklų vertintojas „Interbrand“.
Iš viso į prekinių ženklų „Top-100“ pateko 12 automobilių gamintojų.
Kas vyksta žmogaus organizme išgėrus „Coca-Cola“ skardinę?
JAV 1886 metais pradėtas gaminti gaivusis gėrimas, jo išradėjo Johno Pembertono pavadintas „Coca-Cola“, tapo neatskiriamu XX amžiaus vartojimo kultūros reiškiniu ir toliau sėkmingai skinasi kelią į ateitį. Pernai prekės ženklas „Coca-Cola“ bendrovės „Interbrands“ sudarytame vertingiausių pasaulyje prekių ženklų sąraše užėmė garbingą 1 vietą.
Apie ekonominį, psichologinį, sociokultūrinį „Coca-Cola“ poveikį žinoma kur kas daugiau, nei apie fiziologinį.
„Orlen“ prekės ženklo vertė padidėjo 11 proc.
Lenkijos naftos koncerno „Orlen“ prekės ženklas vėl išrinktas vertingiausiu prekės ženklu Lenkijoje.
Ekspertų nustatyta „Orlen“ prekės ženklo vertė šiemet siekė beveik 2,9 mlrd. zlotų (2,6 mlrd. litų) ir buvo 11 procentų didesnė nei praėjusiais metais (2,6 mlrd. zlotų arba 2,3 mlrd.