„Toyota“ tapo pačiu brangiausiu šių metų automobiliniu prekiniu ženklu. Japonų automobilių gamintojo vardas šiais metais buvo įkainotas 30 milijardų ir 280 milijonų JAV dolerių. O tai 9 procentais daugiau, nei pernai. Bendrame visų prekinių ženklų reitinge „Toyota“ užėmė 10-ą vietą. Reitingą paskelbė autoritetingas prekinių ženklų vertintojas „Interbrand“.
Iš viso į prekinių ženklų „Top-100“ pateko 12 automobilių gamintojų. Iš jų, remiantis „Interbrand“ specialistų duomenimis, krito tik „Honda“ prekinio ženklo vertė. Be to reitinge šiais metais atsirado „Kia“ vardas. Įdomu tai, kad „Kia“ prekinis ženklas šiuo metu vertinamas brangiau už „Ferrari“ (atitinkamai 4,089 ir 3,77 mljrd. JAV dolerių).
Žemiau jums pateikiame į „Interbrand“ reitingą patekusių automobilinių prekės ženklų vertes:
Toyota 30,28 mljrd. JAV dol.
Mercedes-Benz 30,097 mljrd. JAV dol.
BMW 29,052 mljrd. JAV dol.
Honda 17,28 mljrd. JAV dol.
Volkswagen 9,252 mljrd. JAV dol.
Ford 7,958 mljrd. JAV dol.
Hyundai 7,473 mljrd. JAV dol.
Audi 7,196 mljrd. JAV dol.
Porsche 5,149 mljrd. JAV dol.
Nissan 4,969 mljrd. JAV dol.
Kia 4,089 mljrd. JAV dol.
Ferrari 3,77 mljrd. JAV dol.