foursquare
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „foursquare“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „foursquare“.
Populiariausių sostinės restoranų TOP10
Praėjo pusė metų nuo paskutinio iVilnius.lt skelbto populiariausių restoranų šimtuko. Regis, laiko praėjo nedaug, tačiau reitinge gausu pokyčių: keletas restoranų, neatlaikę konkurencinės kovos, iškrito iš šimtuko, gausu ir debiutantų reitinge, daug kritimų ir pakilimų. Reitingo viršūnėje antrąkart iš eilės puikuojasi „Bistro 1 dublis“, kurio lankytojai iki šiol negaili liaupsių ir teigiamų atsiliepimų.
Sukurtas kelio ženklas, kuris rodo, kas populiaru šiuo metu
Daugumą kelio ženklų vargu ar galima vadinti interaktyviais. Nebent šviesoforą arba kokį nors informacinį tablo. O kaip reikalai su paprastomis nuorodomis? Turbūt visi pasakys, kad jie tikrai nuobodūs. Vis tik ženklai „Points“ ne tik yra interaktyvūs, tačiau jie adaptuojasi prie to, kas vyksta mieste. Jei ten, kur stovi šis ženklas, yra interneto ryšys, jis gali lengvai pasukti savo rodyklę ta kryptimi, kur yra norimas objektas ar vieta.
Vilniuje vyks „Foursquare“ savaitė
Vilniuje nuo balandžio 16 dienos prasideda „Foursquare“ savaitė, pranešė Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Viešųjų ryšių skyrius. Akcijos pradžioje, kaip ir kasmet, visas pasaulis švenčia tarptautinę „Foursquare“ dieną – inicijuojamos masinės akcijos bei kiti įvairūs renginiai, į kuriuos įsijungia „Foursquare“ socialiniame tinkle užsiregistravę objektai – kavinės, barai, restoranai, parduotuvės, teatrai, muziejai, meno galerijos ir kitos miestiečių bei miesto svečių pamėgtos vietos, s...
JAV sukurta didelio masto sekimo internete sistema
Jungtinių Valstijų gynybos pramonės technologijų bendrovė „Raytheon“ sukūrė programinę įrangą, kuri, analizuodama socialinių tinklų informaciją, leidžia prognozuoti žmonių elgesį ir sekti jų judėjimą, pranešė britų dienraštis „Guardian“. Pasak leidinio, penktos pagal dydį karinės pramonės rangovės pasaulyje „Raytheon“ sukurta RIOT (Rapid Information Overlay Technology) programinė įranga analizuoja itin didelius informacijos masyvus, susijusius su konkrečiais asmenimis „Facebook“, „Twitter“, „Fou...
Biurai, kuriuose atsiranda nauji verslai
Biuro aplinka itin svarbi darbuotojų kūrybiškumui. Netgi daugiau – tikėtina, kad kuo ypatingesnis ir unikalesnis bus biuras, tuo kūrybiškiau ir lanksčiau mąstys pavaldiniai. Taigi, pradedant įdomiu interjeru, baigiant įvairiomis pramogomis – portalas businessinsider.com išrinko kelis pačius įdomiausius startuolių biurus. Quirky „Quirky“ biure turi dirbtuves, kuriose gimsta nauji produktai, ir parduotuvę, kur jų išradimai yra parduodami.
„Galapagai“ skelbia „galvų medžioklę“ Vilniaus mieste
Jubiliejinis, jau 10-asis muzikos ir pramogų festivalis „Galapagai / Roko naktys“ šiais metais siūlo ne tik muziką ir daugybę pramogų, tačiau, pasitelkęs inovatyvias priemones, jau dabar kviečia į daugiau nei savaitę truksiančią interaktyvią „Galapagų“ herojų „galvų medžioklę“. Interaktyvus žaidimas vyks pagrindinėse Vilniaus gatvėse, aikštėse ir kitose vilniečiams bei miesto svečiams puikiai žinomose sostinės erdvėse.
Ar internetas padaro žmones vienišus?
Pastaruoju metu daug diskutuojama apie tai, kad iš tiesų, pavyzdžiui, „Facebook“ mus padaro vienišesnius, o socialinių tinklų naudojimas neigiamai veikia visuomenę, nes jis atitraukia mus nuo „tikrų“ pokalbių, rašo „Bloomberg Businessweek“.
Ar tai iš tiesų yra tikra problema, ar tik dar vienas pavyzdys, kaip technologijos yra apkaltinamos dėl žmonijos elgesio, egzistavusio dar prieš joms atsirandant?
Masačiusetso technologijų instituto profesorė Sherry Turkle teigia, kad siųsdami trumpąsias ...
Išmaniojo dėka – nuolaidos teatre, muziejuje ir kavinėje
Šį pirmadienį, balandžio 16-ąją (angl. „four“ - keturi, „square“ - kvadratas, taigi keturi kvadratu – 16), prasidėjo „Foursquare savaitė“, kurios metu daugybė barų, kavinių, restoranų ir klubų Vilniuje ir visoje Lietuvoje net septynioms dienoms įjungė specialias Foursquare premijas. „Check-in“ paspaudimas šį kartą - bilietu į teatrą, muziejų ar dailės galeriją, taip pat ir gardžiu obuolių pyragu ar net didžiuliu kalnu grietinėlės - pavirs ir visą savaitgalį.
Socialinė žiniasklaida ir mobiliosios programėlės 2012 metais: ko tikėtis Lietuvoje?
Ryšių su visuomene kompanija „Publicum" ir komunikacijos planavimo įmonė „Publicum Media" parengė 2012 metų komunikacijos Lietuvoje prognozes, kurios apima socialinę žiniasklaidą bei mobiliąsias aplikacijas.
Prasidedant naujiems metams užsienio portalai ir ekspertai pateikia savo įžvalgas ir spėjimus, kas kitais metais bus verta dėmesio, o kas nuvils. Tačiau tarptautinės prognozės neretai yra sunkiai pritaikomos Lietuvoje dėl rinkos dydžio, vartotojų įpročių ir kitų faktorių.
„Facebook“ įsigijo „Foursquare“ konkurentą
Socialinis tinklas „Facebook“ įsigijo geolokacijos paslaugą „Gowalla“. Sandėrio suma neskelbiama. „Facebook“ atstovas nuo komentarų susilaikė, teigdamas, kad nekomentuoja gandų.
Skelbiama, kad dauguma „Gowalla“ darbuotojų, tarp kurių ir serviso vadovas Joshas Williamsas, persikels dirbti į „Facebook“ biurą Palo Alto.
2008 metais paleistas servisas „Gowalla“ buvo sukurtas kaip „Foursquare“ konkurentas. Pralaimėjęs konkurencinėje kovoje, portalas tapo virtualiu keliautoju vadovu.
REKLAMA
REKLAMA
„Foursquare“: į Lietuvą ateina dar vienas socialinis tinklas
Jei paprašytų išvardinti socialinių tinklų pavyzdžius, turbūt daugelis pirmiausia paminėtų „Facebook“, o kiek mažesnė dalis „Twiter“ arba dar „LinkedIn“. Nejaugi visame margame pasaulyje nieko daugiau ir nėra?
Žinoma, neskaitant įvairiausio plauko mėgėjiškų tinklų. Tikrai yra, tik į Lietuvą šios naujovės neskuba ateiti.
Paaugliams „Foursquare" ir „Facebook Places" nepatrauklios
Buvimo vietos nustatymu paremtos socialinių tinklų paslaugos, tokios kaip „Foursquare" ir „Facebook Places“, paaugliams nėra patrauklios, atskleidė D. Britanijos bendrovės „Dubit" atlikta apklausa.
Jos rezultatai liudija, kad tu trečdaliai paauglių nenaudoja keitimosi informacija apie savo buvimo vietą paslaugų, o beveik 50 proc. net nėra apie jas girdėję, praneša „Telegraph.co.uk". 58 proc. apklaustųjų, kurie žinojo apie jas, sakė nematantys prasmės jomis naudotis.
Geolokaciniai žaidimai Lietuvoje
Užsuki į kavinę, parduotuvę ar kitą įstaigą, išsitrauki išmanųjį telefoną, visiems praneši, kur atėjai, ir už tai gauni nuolaidą arba kokią staigmeną.
Įžanginis sakinys – turbūt paprasčiausias apibūdinimas, kaip veikia tokios geolokacinės programos kaip „Foursquare“, „Facebook Places“. Vakaruose tai jau seniai ne naujiena, mat kasdien milijonai vartotojų viešai bendrauja per tą pačią „Foursquare“. Lietuvoje ši paslauga dar tik mina pirmuosius žingsnius.
„Foursquare“ – tik žaidimas, ar gera reklama verslui?
Išmaniųjų telefonų naudotojams „Foursquare“ padeda skleisti informaciją apie savo buvimo vietą. Verslui – tai priemonė palaikyti glaudų kontaktą su klientais.
Socialinio tinklo „Foursquare“ veikimo principas paprastas – užsukęs į savo mėgstamą vietą, registruojiesi joje mobiliuoju įrenginiu. Tai padaręs, gauni taškų, kuriuos kaupi, o paskui gali panaudoti kaip virtualią nuolaidų kortelę.