esther dyson

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „esther dyson“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „esther dyson“.

Technologijos prieš silpnybes

Nuo pat Londono olimpinių žaidynių atidarymo dienos ėmiausi darbo – nuspėti žiniasklaidos, socialinių tinklų, sveikatos apsaugos ir kosmoso kelionių ateitį. Pastarąsias savaites daugybę laiko skyriau istorinių šaltinių tyrimams ir susitikimams su savo sričių specialistais. Tuomet netikėtai buvau paprašyta atsakyti į tam tikrą klausimyną apie žmonijos ateitį.
2012-09-06

E. Dyson: stebuklinga sriuba arba verslo kūrimo ypatumai

Yra viena visiems gerai žinoma liaudies pasaka. Kartą kaime pasirodo vienas labai savimi pasitikintis prašalaitis, teigiantis, jog su savimi turi stebuklingą akmenį. „Įdėkite akmenį į puodą ir užkaiskite jame vandenį“, - paliepia žmogus. „Tuomet įdėkite keletą ingredientų – daržovių, galbūt šiek tiek mėsos ir prieskonių – ir netrukus pasigaminsite pačią skaniausią ir nuostabiausią sriubą, kokią tik esate valgę“, - kaimiečius moko keistuolis.

E. Dyson: S. Jobso veiksnys

Dažniausiai tam, jog žmogus būtų lengvai atpažįstamas, jam reikia išskirtinio vardo. Bet šiuo atveju Steve'ui Jobsui tai, kaip ir daugelis kitų dalykų, negaliojo – jį žmonės žinojo tiesiog kaip „Steve'ą“. Informacinių technologijų (IT) versle – nuo pat pirmųjų griozdiškų „Apple“ kompanijos produktų pasirodymo iki naujausio „iPhone 4s“ išmaniojo telefono pristatymo – Steve'as buvo bene ryškiausias šios industrijos veidas.

E. Dyson: mokėti atkreipti ar mokėti už dėmesį?

Šiais laikais itin madinga dėmesį prilyginti prekei ar net valiutai. Pasak Esther Dyson, daugelis kompanijų tik ir stengiasi „dėmesio atkreipimo“ veiksmą, kitaip tariant kliento pastabumą, paversti strateginiu savo veiklos tikslu. Gaila, bet daugelis tokių įmonių tiesiog maišo „dėmesio“ ir „noro (pirkti)“ sąvokas (angl., „attention“ - „intention“). Visgi dabartiniame pasaulyje „dėmesys“ gali būti išmatuojamas – daugiausia dėl interneto galimybių.

E. Dyson: žmogaus tobulumo programavimas

Teoriškai, sunku įsivaizduoti bet kokią kitą geresnę internetinę paslaugą nei standartinę  „reikalingi darbuotojai“ skelbimų lentą. Tai padeda žmonėms surasti darbą, pateisinantį  jo/jos  galimybes, o darbdaviams - lengviau rasti žmones, kurie geba naudotis jų veiklos sričių objektais (tam tikrais įrengimais, mechanizmais ar paprasčiausia paslaugų atlikimo metodika) taip, kad patenkintų atskirų firmų bei viso pasaulio vartotojų poreikį.

Esther Dyson: ar blogai būti „permatomu“ vartotoju?

Yra vienas senas geras anekdotas apie reklamos verslą: pusė jos iššvaistoma ant klientų, kurie niekada nepirktų prekės, bet niekas nežino, kuri tai pusė. Žmonės vengia anekdotų apie sveikatos apsaugą, bet iš tiesų galima tą patį pasakyti ir apie vaistus. Iš tiesų, tiek reklamoje, tiek farmacijoje niekas nežino, kokie yra skaičiai, nes niekas negali nustatyti  „veiksmingumo“ kitaip, nei lygindami nupirktų prekių kiekį arba pasveikusiųjų skaičių.

Metų išradimas: mažmeninis DNR testas

„23andMe“- 399 dolerius kainuojantis seilių testas, kuris įvertina jūsų polinkį į daugiau nei 90 bruožų ir ligų, pradedant plikimu ir baigiant aklumu. Prieš susitikdama su viena iš genetinio testavimo paslaugų firmos „23andMe“ steigėjų Anne Wojcicki, apie ją žinojau tik tris dalykus: ji nėščia, ištekėjusi už vieno iš „Google“ įkūrėjų Sergey'aus Brino ir mokėsi Jeilio universitete.
2008-11-07
Į viršų