„Mintis sukurti mados televiziją internete gimė sulaukiant vis daugiau laiškų iš pirkėjų, kurios prašė patarti, kaip derinti spalvas, kokį makiažą rinktis skirtingoms progoms ir kitais klausimais. Moterys kasdien stengiasi apsirengti originaliai, spintoje ieško naujų spalvų ir įkvėpimo, tačiau kartais pritrūksta kelių patarimų. Taip radome naują nišą padėti žmonėms gražiai atrodyti ir gerai jaustis“, – apie mados televiziją pasakojo „Stilago“ projektų vadovė Jurgita Videikaitė.
„Stilago“ televizijoje, kurią lankytojai žiūri „Stilago“ kanale „Youtube“ arba elektroninėje parduotuvėje „Stilago.lt“, kas savaitę paskelbiami trys nauji reportažai. Juose patariama, kaip tinkamai prižiūrėti drabužius, iššifruoti kvietimuose į renginius parašytus žodžius „black tie“ ar „smart casual“, kaip derinti makiažą, išrinkti tinkamą kaklaraištį vyrui.
„Iki šiol Lietuvoje nebuvo specializuotos mados televizijos, išskyrus vieną tradicinę TV laidą. O juk tema aktuali daugybei žmonių. Todėl ėmėmės patys tokią kurti, pasirinkę trumpą, informatyvų formatą. Mūsų televizijoje patarimus dalija profesionali vizažistė Justina Gafarovaitė, kostiumo dizainerė Agnė Jagelavičiūtė, dainininkai Baiba, Erika ir Jurgis Didžiuliai, savo stiliaus atradimų žinias perteikia ir kiti specialistai“, – kalbėjo J. Videikaitė.
„Stilago.lt“ – viena didžiausių lietuviškų elektroninių parduotuvių, prekiaujančių rūbais, avalyne ir aksesuarais. Parduotuvėje galima įsigyti daugiau kaip 500 žinomų prekių ženklų gaminių su nuolaidomis.
„Stilago“ interneto televizija šiuo metu rodoma tik lietuviškai. Tačiau pavyzdys užkrečiamas – juo rengiasi pasekti ir kitos iš 10 šalių, kuriose veikia „Stilago“ padaliniai.