Tai rodo preliminarūs TNS LT duomenys, anot kurių prie TV3 televizijos ekranų stebėti šį fantastišką šou susirinko daugiausia žiūrovų Lietuvoje – net 27,8 proc. visų, o tų, kurių amžius 15-49 m. dar daugiau – net 32,1 proc.! Čia skambėjo pačios gražiausios pačių geriausių chorų dainos, įvilktos į spalvingus bei įtraukiančius pasirodymus. Daugybės žiūrovų namuose jos padėjo sukurti dar šviesesnę ir šventiškesnę nuotaiką Motinos dienos proga. Tuo metu visiškai priešingo žanro programą - aštrius veiksmo filmus - šventiniam sekmadienio vakarui pasiūlę artimiausi konkurentai patyrė absoliutų fiasko, skaičiuodami praktiškai daugiau nei dvigubai mažesnius reitingus nei TV3 gražusis projektas.
„Chorų karai” ypatingų simpatijų sulaukė viso sezono metu – iš viso jį pasižiūrėjo daugiau nei 1,5 mln. žiūrovų! Televizijoje internete TV3 Play šio šou populiarumas taip pat didžiulis – visos laidos ir susiję vaizdo įrašai čia jau peržiūrėti daugiau nei 206 tūkst. kartų!
Šį sekmadienį žiūrovai, palaikydami savo chorus, buvo itin aktyvūs. Vien finalinėje laidoje sulaukta virš 150 tūkst. žiūrovų skambučių! Dar 9000 balsų sulaukta ir socialinio tinklo Facebook paskyroje.
Šeštojo sezono nugalėtojo aukso karūną iškovojo Lietuvos aklųjų choras „Feniksas“, antrosios vietos medaliu apdovanotas Šiaulių choras „Chameleonas“, o trečioji vieta atiteko Kauno „Plieniniam chorui“. Gerų emocijų nestokojo ir žiūrovų draugiškiausiu choru išrinktas Jonavos „Pavasario choro“ kolektyvas. Pažinčių portalas www.matchmillion.com šiam chorui skyrė net 500 eurų dovaną, skirtą užsimezgusiai kolektyvo draugystei sustiprinti!
Šeštasis „Chorų karų” sezonas tik patvirtino – įspūdingi, įtraukiantys ir spalvingi TV3 televizijos šou yra žiūrovų favoritų sąraše jau eilę metų.
TV3 televizija – jau 11 metų žiūrimiausia Lietuvoje!