Apie tai G. Girdžiūtė trečiadienio vakarą prabilo savo socialiniuose tinkluose. Ji teigė, kad konfliktas kilo jau suteikus dekoravimo paslaugą vienai žinomai klientei.
„SIAUBAS!!! Vieną minutę po dekoro paslaugų rašyti – labas rytas, gražu, kitą minutę – rašyti baisi sienelė ir vadinti mane antžmogiu (po šventės)...
Už dekoro paslaugas, net su suteikta nuolaida, klientas net nežada mokėti ir, negana to, mane šantažuoja... Kosmosas… Esu visiškam šoke, nors po dekoro praėjo jau 17 d., sąskaitos dar neapmokėtos – pervestas tik depozitas į įmonės sąskaitą dar prieš atliekamą dekorą… Tokios situacijos per 5-erius dekoravimo metus „Greta_dekoras“ dar neteko patirti!“ – rašė ji, pasidalijusi ir keliomis iš klientės gautomis žinutėmis.
Žada kreiptis į teismą
Portalui tv3.lt susisiekus su G. Girdžiūte-Kazlauskiene, ji plačiau pakomentavo šią situaciją. Kai pasakojo Greta, gegužės 3-ąją ji įvykdė iš vienos žinomos influencerės gautą užsakymą – dekoruoti kūdikio lyties atskleidimo šventę,
„Viskas prasidėjo gegužės 3 dieną, kai ryte dekoravome šventę viešbutyje „Kempinski“. Darbai vyko pagal planą – vietoje pūtėme helio balionus, įrengėme fotosienelę, paruošėme specialią dėžę su užrašu „Boy or Girl?“. Tačiau klientai staiga pakeitė šventės laiką, tad dėžė, kuri turėjo būti atidaroma 13 valandą, buvo atverta tik po 17 val. Per tą laiką mažučiai 10 cm balionėliai, deja, nebeiškilo, nes helis iš jų tiesiog pasišalino“, – komentavo dekoratorė.
Anot jos, tai yra įprasta techninė aplinkybė, žinoma visiems, dirbantiems su helio balionais. Nors tai nebuvo G. Girdžiūtės-Kazlauskienės kaltė, ji vis vien atsiprašė klientų ir pasiūlė nuolaidą.
„Atsiprašiau, pasiūliau nuolaidą. Tačiau vietoje supratimo sulaukiau žeminančių žinučių – buvau vadinama „antžmogiu“, „nesuprantančia, ką daro“, galiausiai pradėjo sakyti, kad „padaryta siaubinga sienelė“, nors vos tik parengus dekorą gyrė kaip gražu, ir kad „sugadinau šventę“, – pasakojo ji.
Dekoratorė pabrėžė, kad klientė savo nepasitenkinimą grindė tuo, jog dėl neiškilusių balionų jai nepavyko nufilmuoti planuoto „Reels“ vaizdo įrašo.Visgi, kaip pažymėjo G. Girdžiūtė-Kazlauskienė, tuo pat metu, kai rašė piktas žinutes, klientė savo socialiniuose tinkluose dalijosi šventės akimirkomis.
„Šventė įvyko, jos nuotraukos buvo viešai publikuotos socialiniuose tinkluose, nors tuo pat metu aš buvau kaltinama ir puolama. Po šventės sulaukiau net priekaišto, kad „drįsau iš ryto siųsti sąskaitą“. Nors juk paslauga buvo suteikta kokybiškai, o ir vos ne paskutinę minutę atlikti papildomais darbai“, – kalbėjo ji.
„Pavyzdžiui, likus valandai iki šventės, klientė pareikalavo didžiulio meškino. Nors tai nebuvo įtraukta į užsakymą, vis tiek išsiuntėme tris kartus didesnį meškiną per autobusų siuntas ir dar nemokamai – nei už žaislą, nei už pristatymą neėmėme pinigų. Bet neva dėl nepavykusio filmuko ir nepakilusių balionų viskas virto visišku spaudimu. Mane pradėjo šantažuoti – kad darys antireklamą, viešins viską, o po gimdymo net žadėjo kreiptis į teismą. Aš pasiūliau: jei norite, kreipkitės dabar, nes sąskaita neapmokėta jau 17 dienų – pervesta tik depozitinė suma, dar prieš dekorą“, – dalijosi dekoratorė.
Galiausiai, kaip sakė G. Girdžiūtė-Kazlauskienė, po ilgų kivirčų ir piktų žinučių atrodė, kad klientė jau žada apmokėti sąskaitą. „Ji atsiuntė savo vyro kontaktus, mano vyras taktiškai jam paskambino, paaiškino situaciją, pasakė, kad paslauga atlikta, suteikta nuolaida, bet sąskaita neapmokėta. Tas vyras, žinomas verslininkas, atsakė labai ramiai: „Nenorim skandalo. Moterys gal nesusikalbėjo. Aš atvešiu pinigus į Kauną.“ Tačiau tą dieną, kai buvo sutarta, jis nepasirodė, į skambučius ir žinutes daugiau nebeatsakė“, – teigė ji.
G. Girdžiūtė-Kazlauskienė teigė, kad susisiekti ir su žinoma influencere jau nebegali – dekoratorė buvo užblokavo socialiniuose tinkluose. Moteris patikino dėl šios situacijos planuojanti kreiptis į teismą.
„Natūralu, kad svarstome teisinį kelią. Jei sąskaita liks neapmokėta, tai spręsime per teismą ir antstolį“, – pokalbį užbaigė ji.
Naujienų portalas tv3.lt bandė susisiekti su minėta kliente. Gavę komentarą straipsnį papildysime.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!