Atlikėjas, grupės „Žemaitukai“ narys Linas Vaitkevičius šią vasarą išbandė tai, apie ką jau seniai galvojo – su žmona Rūta ir sūneliu Nojumi leidosi į išvyką kemperiu. Vasaros darbymetį išgyvenantis vyras neslepia, kad laisvomis dienomis jam itin svarbu atsiriboti nuo žmonių, tad toks keliavimo būdas itin pasiteisino.

Su naujienų portalu tv3.lt kalbėjęs L. Vaitkevičius atskleidė, kad apie kelionę kemperiu svarstė jau ilgai, tik vis neprisiruošdavo – išpuolus atostogoms vis norėdavosi aplankyti užsienį, o ir žmonai Rūtai mintis apie stovyklavimą iš pradžių ne itin patiko.

„Pasitaikė proga ir nusprendėme išbandyti. Labiausiai suviliojo tai, kad gali apsistoti gražiose vietose, pavyzdžiui, ant jūros kranto. Juk tokių viešbučių pas mus nėra. Dar žavėjo mintis apie privatumą būnant laukinėje gamtoje. Man per patį darbymetį labai svarbu atsiriboti nuo žmonių, tik taip galiu pailsėti“, – pasakojo grupės „Žemaitukai“ narys

Morališkai ruošėsi mėnesį

Kelionė kemperiu, kaip ir bet kokia kita, reikalauja pasiruošimo. Linas atskleidė, kad tokiai patirčiai morališkai ruošėsi visą mėnesį, tačiau patį kemperį užsakinėjo likus vos kelioms dienoms iki išvykimo.

„Mano užduotis buvo jį užsakyti ir susikrauti savo rūbus, o Rūta rūpinosi likusių daiktų krovimu – drabužių, patalynės, higienos ir maisto ruošimo priemonių, žaislų ir t.t. Sąrašas netrumpas, tad juokavome, kad praktiškai išsikraustome iš namų“, – juokėsi jis.

Aplankė tris kempingus

Tokia patirtis Vaitkevičių šeimai – pirmoji, tad, kaip teigė pats Linas, nesinorėjo vykti toli nuo namų. O ir keliauti ilgai nesigavo – atlikėjas turėjo tik tris laisvas dienas.

„Pirmąją dieną vykome į Latvijos kempingą „Jūras Krasti“, ten esame jau buvę palapinėse, labai graži vieta. Kitą dieną grįžome į Lietuvą, Svencelės kempingą. Laibai mylime šį kraštą!

O paskutinę dieną važiavome į Ventėje esantį „Ventainės“ kempingą, ten mums labiausiai ir patiko. Visomis dienomis tiesiog  leidome laiką gamtoje, žvejojome, gaminome maistą ant laužo, kepėme zefyrus, žaidėme su Nojumi“, – įspūdžiais dalijosi L. Vaitkevičius.

Nors tokia patirtis šeimai buvo pirmoji, kelionė apsiėjo be nesklandumų: „Mėgavomės lėtu laiku. Tiesa, buvo užklupusi audra, lietus taip pat neaplenkė mūsų, bet su tinkamais rūbais niekas nuotaikos nesugadino. Anaiptol – galėjome ramiai žiūrėti filmus, nereikėjo niekur skubėti.“

Prakalbo apie išlaidas

Išvykų kemperiais populiarumas auga kiekvienais metais – rodos, lietuviai vis atranda šį keliavimo būdą. Tiesa, daugelis baiminasi, kad tokios atostogos gali stipriai kirsti per kišenę.

„Mums brangiausias dalykas buvo kemperio nuoma, jų kainos svyruoja nuo 80 iki 170 eurų už parą. Paskutinėmis dienomis didelio pasirinkimo jau nebeturėjome, dauguma buvo užimti, tad teko nuomotis brangesnį variantą.

O pačių kempingų kainos labai įvairios, kiekvienam pagal kišenę. Maistą vežėmės savo, restoranuose nesilankėme, tad tiek tų išlaidų ir tebuvo“, – atskleidė Linas.

Pasidomėjus, ar kartotų tokią kelionę, L. Vaitkevičius nesuabejojo: „Galiu net garsiai pasvajoti – norėtųsi ne tik kartoti, bet ir turėti savo kemperį. Mums vienareikšmiškai labai patiko! Abu mėgstame buvimą gamtoje, bet nesame palapinių mėgėjai, tad kemperis mums – nauja alternatyva.“