Birželio 16 d. kino centrą „Forum Cinemas Vingis" užplūs reklamos gerbėjai. Septintus metus organizuojamo renginio „Kanų ekspertas“ žiūrovai spės, kurios TV reklamos bus apdovanotos prestižiniame tarptautiniame reklamos festivalyje „Kanų liūtai“.
„Kanų eksperto" renginiai visame pasaulyje vyksta daugiau nei du dešimtmečius. Pirmą reklamų spėjimo konkursą 1986 m. reklamos agentūros „Leo Burnett" darbuotojams Čikagoje surengė buvęs kūrybos vadovas Donaldas Gunnas. Jau tuomet pats idėjos iniciatorius atspėjo pagrindinio prizo nugalėtoją.
„Gera reklama abejingų nepalieka. Lietuvoje šešerius metus vykęs uždaras renginys tapo itin populiarus, todėl šiemet nusprendėme suteikti progą kūrybingiausias reklamines idėjas pamatyti ir įvertinti visiems norintiems“, – teigia renginį organizuojančios reklamos agentūros „Leo Burnett Vilnius“ vykdantysis direktorius Rapolas Vedrickas.
Geriausius reklamos darbus renginiui atrenka specialiai šiam tikslui suburta kūrybinė „Leo Burnett Worldwide“ komisija. Šiais metais „Kanų eksperto“ dalyviai pamatys 40 TV klipų, pretenduojančių į „Kanų liūtų“ apdovanojimus. Favorite triumfuoti Kanuose dažniausiai minima „Volkswagen“ kampanija „The Force“.
Taikliausiai reklamas įvertinusiems „Kanų eksperto“ dalyviams kasmet atitenka ne tik garbingas titulas, bet ir renginio organizatorių įsteigtas prizas. Daugiau informacijos apie renginį galima rasti interneto svetainėje www.kanuekspertas.lt