• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Buvę „Victoria‘s Secret“ modeliai teigia, jog buvo verčiamos dėvėti provokuojančius ir seksualius apatinius su žaislų ir balionų dekoracijomis. Naujoje „Hulu“ dokumentikoje „angelai“ išdavė ir daugiau kompanijos paslapčių.

Buvę „Victoria‘s Secret“ modeliai teigia, jog buvo verčiamos dėvėti provokuojančius ir seksualius apatinius su žaislų ir balionų dekoracijomis. Naujoje „Hulu“ dokumentikoje „angelai“ išdavė ir daugiau kompanijos paslapčių.

REKLAMA

Dokumentikoje „Victoria‘s Secret: Angelai ir Demonai“ buvę darbuotojai ir modeliai prisipažino, jog prekės ženklo sukurti apatiniai su žaislų ir balionų motyvais vertė jas jaustis itin nepatogiai. 

2002-aisiais kompanija pradėjo naują liniją „PINK“, skirtą merginoms nuo 13 iki 22 metų. Tačiau reklaminei linijos kampanijai „Victoria‘s Secret“ vadovai pasirinko vaikiškus, ikimokyklinio amžiaus vaikams skirtus žaislus. 

Švedų modelis Dorothea Barth Jörgensen viename iš garsiųjų mados šou dėvėjo raudoną liemenėlę, mėlynas kelnaites ir buvo pasipuošusi sijonėliu, sukurtu iš vaikiškų žaislų. Moteris apkaltino prekės ženklą taikantis į mažus vaikus. 

REKLAMA
REKLAMA

„Turėjau rūbus su žaislais, visas podiumas buvo žaislų tematikos. Mano sesers vaikai džiaugėsi, kad eisiu podiumu šalia Justino Bieberio. Tos mergaitės tuo metu buvo 10 ir 12 metų – štai į kokią amžiaus grupę taikėsi prekės ženklas“, – pasakojo Dorothea. 

REKLAMA

Kita manekenė podiumu žengė su ilgu apsiaustu iš balionų. „Aš dėvėjau balionus. Jie nebuvo rūbai, jų net nepardavinėjo parduotuvėse. Visas tas reikalas nebuvo apie rūbus, jie pardavinėjo fantaziją“, – prisiminė Lyndsey Scott. 

„Tada supratau, kad viskas sukasi netinkama linkme. PINK buvo skirtas paaugliams ir vaikams“, – pasakojo garsi manekenė Heidi Klum. Pasak jos, tokia prekės ženklo demografija ją vertė jaustis „nepatogiai“. 

REKLAMA
REKLAMA

Tai – ne pirmas kartas, kai „Victoria‘s Secret“ sulaukia neigiamo dėmesio. Daugiau nei tūkstančiui Tailande atleistų drabužių pramonės darbuotojų, siuvusių liemenėles apatinio trikotažo milžinės „Victoria's Secret“ gamykloje, buvoišmokėtos kompensacijos, kurių bendra vertė siekis 8,3 mln. JAV doleri.

Įmonė „Brilliant Alliance Thai“ uždarė gamyklą Samut Prakano mieste 2021 metų kovą, kai paskelbė bankrotą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tačiau 1 250 atleistų darbuotojų, kurių daugelis dirbo gamykloje daugiau nei dešimtmetį, negavo Tailando įstatymais nustatytų išeitinių išmokų.

„Victoria's Secret“ pranešime patvirtino, kad susitarimas buvo pasiektas, tačiau nenurodė jo sumos.

„Keletą mėnesių aktyviai bendravome su gamyklos savininkais, siekdami palengvinti sprendimą“, – pažymėjo bendrovė.

REKLAMA

„Apgailestaujame, kad gamyklos savininkai galiausiai nepajėgė išspręsti šio klausimo patys, todėl norėdama užtikrinti, kad darbuotojai gautų visas mokėtinas išeitines sumas, „Victoria's Secret“ sutiko pervesti išeitines lėšas gamyklos savininkams“, – pridūrė bendrovė.

Buvusi darbuotoja Jitnawatcharee Panad gamykloje dirbo 25 metus ir teigė, kad daugiau nei du trečdaliai atleistų darbuotojų yra 45 metų ar vyresnės moterys.

REKLAMA

„Jei nebūtume kovoję dėl teisingos kompensacijos, nebūtume nieko gavę“, – naujienų agentūrai AFP teigė moteris, kuri taip pat yra Tailando tarptautinės darbuotojų sąjungos „Triumph“ prezidentė.

„Darbo ministerijos durys buvo mums užvertos, kai ėjome ten ieškoti pagalbos, o ministras, regis, nenorėjo klausytis mūsų problemos“, – papasakojo ji.

Tarptautinė darbuotojų teisių grupė „Solidarity Centre“ pranešė, kad susitarimas yra didžiausias kada nors pasiektas susitarimas dėl „atlygio vagystės“ individualioje drabužių gamykloje. 

Kompanija sulaukė kritikos ir dėl diskriminacijos, kai atsisakė leisti translyčiams modeliams dirbti prekės ženklui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų