„Miesto žmogus turi būti drąsi, savo apranga išsiskirti nebijanti asmenybė, – sako Ž. Diawara. – Lietuvoje vis dar vyrauja masinei kultūrai pritaikyti produktai ir trūksta individualių sprendimų, todėl labai džiugu, kad prekybos centrai pradeda pamažu orientuotis ne į vartotoją, o asmenybę.“ Ž. Diawaros teigimu, prekybininkai pirmiausia turėtų ne aklai sekti mados tendencijomis, o kurti išskirtinį įvaizdį bei siūlyti kokybiškas prekes ir paslaugas.
Miesto stiliaus centras „Europa“, lankytojus pasitinkančio su nauju logotipu ir išgrynintu įvaizdžiu, fotosesijoje dalyvavusi Ž.Diawara džiaugiasi galėjusi save išmėginti naujame amplua. „Nesu profesionalė, tačiau buvo labai smagu dirbti su žmonėmis, išmanančiais savo darbą, – pasakoja Ž. Diawara. – Stilistai mane matė dviejuose skirtinguose vaidmenyse: elegantiškame ir romantiškame bei energija ir laisve trykštančiame. Gyvenime tokia ir esu – vieną dieną noriu ryškių spalvų akcentų, o kitą – įsispirti į lengvus batelius ir tiesiog pasiduoti miesto ritmui.“
„Žurnalo fotosesijai ieškome įkvepiančių miesto žmonių, – sako miesto stiliaus centro vadovė Gintarė Žemaitė. – Mes orientuojamės į tokius miesto žmones kaip Živilė, kurie daug dėmesio skiria kokybei ir stilingai siekia atrodyti kiekvieną dieną. Suprantame, kad daliai miesto žmonių tai yra neišvengiama būtinybė, tad ir siekiame užpildyti nišą, kurios Lietuvoje trūko – juk daugelis kitų prekybos centrų yra išskirtinai orientuoti arba į greitą madą, arba į prabangą, kas yra du kraštutinumai, nepatenkinantys visų stilingo miestiečio poreikių.“ Pasak G.Žemaitės, Ž.Diawara puikiai perteikia tiek Vilniaus, tiek miesto stiliaus centro „Europa“, kuris yra daugiau nei apsipirkimo vieta, dvasią: nesibaigiantį ritmą, šiuolaikiškumą, drąsą ir stilių.
Į prekybos centro sąvokos rėmus nebetelpantis miesto stiliaus centras „Europa“, valdomas vienos didžiausių nekilnojamojo turto investicijų valdytojų Šiaurės ir Baltijos šalių regione „BPT Asset Management A/S“, duris atvėrė 2004 m. Šioje naujovėms atviroje, miesto stilių propaguojančioje bei į kokybę orientuotoje erdvėje veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių. Taip pat – 8 kavinės ir restoranai.