Ji pristatys 2014 metų pavasariui ir vasarai skirtą kolekciją, pavadintą „Bekk“. Išvertus iš norvegų kalbos bekk reiškia upės gimimo vietą, čiurkšlę. Naujosios kolekcijos spalvos žemiškos, dominuoja melsvi tonai, gelsvi atspalviai, akcentinių spalvų blyksniai. Formos – paprastos, aiškios. Medžiagos – lengvos, elastingos, iškilios. „O visa kita pamatysite“, – sako K. Vikøren.
Dizainerė kuria ir moteriškus, ir vyriškus,ir vaikiškus drabužius. Įvairaus amžiaus jos stiliaus gerbėjai kolekcijose randa ir prêt-à-porter, ir kasdien nešioti skirtų drabužių. K. Vikoren bendradarbiauja ir su kitais kūrėjais – auksakaliais, muzikantais, fotografais, dizaineriais.
Menininkė ne tik aktyviai dirba su nuosavu prekės ženklu „Kristar Design“, bet ir su kitais garsiais prekių ženklais, konsultuoja juos gamybos klausimais. Artimiausiuose dizainerės planuose – tarptautinių mugių lankymas ir naujų rinkų paieška.
Apie kūrybą, gyvenimą tarp Norvegijos ir Lietuvos bei planus užkariauti naujas rinkas – pokalbis su pačia K. Vikøren.
– „Mados infekcijoje“ dalyvausite jau trečią kartą. Kuo šis festivalis skiriasi nuo vykstančių Norvegijoje?
– Labai skiriasi, nes dabar Norvegijoje mados festivalis miršta, o jauni dizaineriai bando padaryti savo festivalį. Aš esu tarp Norvegijos ir Lietuvos. Lietuvoje vyksta gamyba ir dar daugelis dalykų, tai kol kas gyvenu tarp dviejų šalių.
– Kuo pasižymi jaunųjų Norvegijos dizainerių karta?
– Net negaliu pasakyti, kuo iš tikro pasižymi, nes jie dažniausiai neišlaiko savo vardo, dirba kam nors kitam – didelėms įmonėms, o visi brendai, kurie yra Norvegijoje, kuriuos Vakarų Norvegijoje aš pati pažįstu, yra pusiau norvegiški arba juos kuria žmonės iš kitų šalių.
– Kaip Jums sekasi įsitvirtinti Norvegijoje?
– Po truputį. Kadangi gyvenu labai toli nuo pagrindinių miestų, tai padaryti yra visai realu. Dabar turiu visai kitą patirtį. Manau, kad nuo kitų metų jau bus labai gerai: turiu planų ir Vakarų Europoje, ir Londoną užkariauti, nes jau kalbėta su keletu parduotuvių. Prancūzijoje turiu planų – kalbina showroom'ai, jie parduoda ir Azijos rinkai, ir Europai. Tai yra žingsnis į priekį. Ačiū ir „Mados infekcijai“ (juokiasi).
– Kaip atsidūrėte Norvegijoje?
– Meilės reikalai. Tiesiog sutikau savo vienintelį žmogų, jis paprašė tekėti. Susipakavau ir išvažiavau.
– Taip paprastai?
– Taip paprastai. Gal tuo metu toks momentas buvo.
– Ar galite atskleisti daugiau detalių apie kolekciją, kurią pristatysite „Mados infekcijoje“?
– Tai bus 2014-ųjų metų pavasario ir vasaros kolekcija. Mano kolekcijos visą laiką pasižymi šviežumu, jaunatviškumu, tad ir šį kartą stengiausi kurti lengvus drabužius, maudymosi kostiumėlius. Aišku, kaip atrodys visa kolekcija, daug kas priklausys nuo gamybos – bus daug spaudos, sudėtingų struktūrų. Visa kolekcija buspristatyta tik birželio mėnesį. Čia tėra daigeliai. Pats pats pats. Yra daug vadinamosios slow fashion gaminių, t.y. daug rankdarbių ir nesu įsitikinusi, kad jų jau bus „Mados infekcijoje“.
Maudymosi kostiumėliai – kolekcijos akcentas. Kai kurie gaminiai kartojasi iš ankstesnių kolekcijų, bet neatrodys, kad jie kartojasi. Tai yra kaip pasisekimas, sukuriantis bendrą įspūdį, kas šiuo metu populiariausia: timpės, paltai, striukės ir megztiniai. Tai – pagrindiniai „Kirstar Design“ gaminiai, o visa kita bus lengva. Prie lengvų priskiriami ir maudymosi kostiumėliai, kurių labiausiai trūksta mano rinkoje Norvegijoje ir juo labiau čia, Lietuvoje. Jų kainos labai aukštos. Bandau jas kaip nors sumažinti ir sujaudinti publiką, kad pasirinktų Lietuvoje gamintą prekę.
– Minėjote, kad kai kurie dalykai kartosis iš ankstesnės kolekcijos. Ar lengvai sekėsi atrasti savo braižą ir kaip jo ieškojote?
– Aš dar jo neatradau, dar ieškau.
Kristinos Vikøren modeliai:
„Mados infekcijos“ pristatymo konferencija: