Pasak autorės, parodos pavadinimas remiasi barokinei dailei būdingu suvokimu - informuoti, patraukti dėmesį, sujaudinti, todėl parodoje vyrauja figūriniai didelio formato „atvaizdai“. Tapytojos sumanymui perteikti svarbus ir galerijoje jaučiamas aliejinių dažų kvapas.
„Atvaizdų“ ikonografijos šaltiniai - biblinės temos, tokios kaip „Abraomo auka“, „Jokūbo kova“, „Arkangelas Rafaelis“, „Šv. Marija Magdalietė“ ir kt. Autorė daugiausia remiasi baroko meistrų nugludinta ikonografija, ją perfrazuoja ir pasitelkia asmeniniams kūrybiniams poreikiams.
Parodos atidarymo metu Pamėnkalnio galerijoje bus pristatytas ir pirmasis S. Maslauskaitės kūrybos katalogas. Įvade dailininkė pažymi: „Dauguma mano kūrinių turi aliuzijų į krikščionybę ir krikščioniškosios dailės ikonografiją. Apie paveikslų turinį ir kodėl tapau šventuosius, nuolat klausinėja parodų žiūrovai, žurnalistai ir dailės kritikai. Natiurmortus ir peizažus visi tarsi supranta be paaiškinimų, nors man atrodo, kad žanriniu požiūriu mano kūryba vientisa ir kad neatsižvelgdama į vaizduojamą objektą ieškau savo tapyboje to paties - santykio su pasauliu, žmonėmis, savimi išraiškos“.
S. Maslauskaitė 1996 m. baigė tapybą Vilniaus dailės akademijoje, 1997-2000 m. studijavo bažnytinį paveldą Romos Grigaliaus universitete. Vėliau krikščioniškosios ikonografijos studijas tęsė Vilniaus dailės akademijos doktorantūroje ir 2006 m. apgynė daktaro disertaciją tema „Šv. Kazimiero kultas ir ikonografija XVI a.- XIX a. pradžioje“. Nuo 2009 m. ji yra Bažnytinio paveldo muziejaus Vilniuje direktorė.
Viešojoje erdvėje S. Maslauskaitės kūryba eksponuota 2008 m. „Lietuvos aido“ galerijoje Vilniuje, Šiaulių, Klaipėdos, Panevėžio parodų rūmuose ir 2010 m. Pamėnkalnio galerijoje vykusioje parodoje. Menininkės kūrinių turi privatūs kolekcininkai Lietuvoje ir užsienyje, Vilniaus modernaus meno centras.
S. Maslauskaitės paroda Pamėnkalnio galerijoje atidaroma kovo 6 dieną ir veiks iki kovo 30 dienos.