Prieš ketverius metus įkūrusi prekės ženklą „SbyS“, ji kiekvieną sezoną pristato atsinaujinusią drabužių kolekciją. Šį pavasarį S. Starkutė siūlo puoštis glamžyto veliūro kombinezonais, prisiminti juodą ir nebijoti ryškių, nuotaiką pakeliančių spalvų, rašo pranešime spaudai.
S. Starkutė atvira – ją, kaip ir daugumą Lietuvos kūrėjų, paveikė siaučiantis koronavirusas ir įvestas karantinas. Žmonės kur kas labiau ėmė skaičiuoti savo finansus ir galvoti, ar iš tiesų to daikto reikia. Dauguma Lietuvos kūrėjų ir dizainerių skatina atsigręžti į lietuvišką gaminį ir palaikyti mūsų šalies madą, nes dabar ypatingai reikia paramos.
„Šiuo metu itin daug laiko praleidžiame namuose ar gamtoje, todėl patogi laisvalaikio apranga tampa būtinybe. Džiaugiuosi, kad ištikus krizei tautiečiai nepamiršta lietuvių kūrėjų ir remia jų darbą. Ta proga daliai gaminių sumažinau kainas – norisi ne tik sulaukti iš kitų, bet ir pačiai duoti. Suprantu, kad dabar ne patys geriausi laikai, o pradžiuginti save ir pasipuošti norisi daugeliui. Juk už lango pavasaris, o šiuo metu ypatingai norisi atsinaujinti garderobą“, – šypsosi kūrėja ir prekės ženklo vadovė.
Šios kolekcijos naujiena – medvilniniai marškinėliai su išsiuvinėta juoda arba neonine kaukole. S. Starkutė norėjo, kad medvilnė būtų itin kokybiška, maloni kūnui, džiuginanti ir karštą vasaros dieną. Dar viena naujiena – siuvinėjimais puoštos aksominės kepuraitės su snapeliu priekyje. „Per ketverius metus jau susiformavo kliento paveikslas. Mano kuriamus drabužius perka daug keliaujantys, mėgstantys prabangą, kokybę mylintys žmonės. Jie vertina išskirtinumą ir nebijo išsiskirti“, – apie tai, kas puošiasi jos drabužiais, kalba S. Starkutė.
Ir nors keliauti su laisvalaikio apranga yra itin patogu, panašu, kad šią vasarą teks apsiriboti mūsų pajūriu. S. Starkutė teigia, kad jos apranga idealiai tinka atostogoms prie lietuviškos jūros. Šaltesnei dienai skirti džemperiai ilgomis rankovėmis, o kai lepina saulė tiks bliuzono trumpomis rankovėmis ir šortų derinys. Vakarienei restorane neprašaus pasirinkusios glamžyto veliūro kombenezoną, į paplūdimį tiks žaisminga trumpa suknelė.
Jau tapo įprasta, kad Simona naujausią savo kolekciją pristato su vis kitu žinomu vyru. Šį kartą jai kompaniją palaikė grupės „Pikaso“ narys Rokas Laureckis. Moteris socialiniame tinkle paskelbė ieškanti modelio, o dainininką parekomendavo jo draugas. S. Starkutė susisiekė su R. Laureckiu ir taip gimė jų duetas. Fotosesijoje S. Starkutės makiažu ir plaukais pasirūpino garsi vizažistė Irma Baltrušaitienė.
„Jau daug metų sukuosi mados pasaulyje, esu pozavusi su garsiais pasaulio prekės ženklų drabužiais. Tačiau vilkėti savo kurtą gaminį yra be proto malonu... Iš karto žinau, kaip jis turi atrodyti nuotraukose, kokia lokacija, poza tinka. Ši veikla man labai svarbi. Noriu, kad žmonės tą pamatytų“, – kalba žinoma moteris.
S. Starkutę skaudina kalbos, neva turint savo prekės ženklą į tai nereikia įdėti darbo. Buvęs profesionalus modelis atvirai kalba, kad ši veikla reikalauja labai daug pastangų ir nervų. Moteris prieš kiekvieną klientą jaučia didžiulę atsakomybę ir tikisi, kad nebus nusivylusių jos gaminiais. Kaip pasakoja, fotosesija yra pati lengviausia kūrybos dalis – už jos slypi nuoseklus darbas.
„Jei iš prekės ženklo uždirbi didelius pinigus ir gali sau leisti nusisamdyti personalą, tada tai reikalauja mažiau laiko, gali atsiduoti tik kūrybai. Didžiąją dalį darbų darau pati. Visus gaminius siuvėjos siuva Lietuvoje. Rūpinuosi, kad kiekviena detalė, menkiausia siūlė būtų be priekaištų.
Sakau atvirai – kol kas iš to gyventi negalėčiau, tai labiau mano hobis, papildomas pajamų šaltinis. Tačiau ši veikla man labai patinka, įdedu į ją visą širdį“, – pasakoja kūrėja.