Peržvelgę paskutines gautas sąskaitas už elektrą, Lipnių šeima paskaičiavo, kad elektra jiems brango visuose miestuose skirtingai: Vilniuje – 40 procentų, Klaipėdoje 20 procentų, o Kaune net visus 60 procentų. Parduotuvių plotas taip pat skiriasi, Vilniuje veikia didžiausia parduotuvė, užimanti apie 400 kv. m., tuo tarpu Kauno parduotuvė užimamu plotu pati mažiausia, bet elektros sąskaitos padidėjo stipriausiai. Mindaugas tai aiškina tuo, kad patalpas jie nuomojasi ir savininkai yra sudarę sutartis su skirtingais elektros tiekėjais.
„Sąskaitas gauname iš patalpų savininkų ir mums telieka jas apmokėti“, – sakė verslininkas.
Jis pasakojo, kad gavus didesnes sąskaitas už elektros energiją, stengiasi prisižiūrėti, kad būtų protingai naudojama elektra ir tik tada, kada jos reikia: „Keičiame šviestuvus, senas lemputes į taupesnes, mažiau vartojančias, bet kažkokių drastiškų priemonių nesiimam. Stengiamės taupyti, bet dar kol kas tamsoje nesėdime.“
Paklaustas, ar kiti dalykai irgi brangsta, kurie reikalingi vystyti Lipnių šeimos verslą, Mindaugas atskleidė, kad visų prekių pabrangimas ateina etapais, palaipsniui: „Kas mėnesį, kas du matome vykstantį prekių brangimą. Tai priklauso nuo tiekėjo, nuo šalių iš kur atsivežame prekes. Deja, dabartiniu laikotarpiu pastebime tik pabrangimą, niekas nepigo.“
Augant kainoms, įdomu ar Lipnių šeimai irgi tenka branginti prekes savo turimose parduotuvėse, tačiau Mindaugas pažymi, kad kainos klientui taip staigiai nekyla, kaip kyla patiems pardavėjams: „Mes dirbame konkurencinėje aplinkoje, prekiaujame prekėmis, kurias turime ne mes vieni ir jei kiti pardavėjai yra užsipirkę daugiau prekių pigesne savikaina, tada jie neskuba kainų kelti. Mes irgi žiūrime bendrą rinkos situaciją ir tada sprendžiame, kaip elgtis“.
Žinomas vyras pasakojo, kad savo šeimos versle stengiasi išlaikyti tas pačias kainas, kai jau neišvengiama, tada jos yra keliamos. „Tie patys prekių tiekėjai irgi nėra suinteresuoti kelti kainą, nes atsiras riba, kai klientas nebegalės įpirkti tam tikrų daiktų“ - sakė Mindaugas.
Paklaustas, kur Lipnių šeimos verslo klientai apsiperka daugiau, pašnekovas atskleidė, kad daugiau klientai perka internetu: „Mes startavom kaip elektroninė parduotuvė, žmonės internete mus gerai žino. Pajamų dalis iš fizinių parduotuvių irgi nėra maža, bet didesnė vis gi tenka elektroninei parduotuvei.“
Apžvelgiant visus metus, Mindaugas pažymėjo, kad šių metų pradžia buvo sunkesnė: „Tas laikotarpis, kai prasidėjo Rusijos karas prieš Ukrainą, buvo sudėtingas. O antra metų pusė, kol kas yra pakankamai sėkminga.“ Bet Lipnių verslo atveju, daug kas priklauso dar ir nuo to ar visų prekių, kurių reikia, „yra vietoje“. „Jeigu kažko trūksta, nepadarome tokios apyvartos, kokią galėtume padaryti. Šiuo metu sulėtėjimo prekyboje nepastebime“ - atskleidė vyras.
Paklaustas, ar gali dėl augančių kainų tekti mažinti darbuotojų kiekį, pašnekovas sakė manatis, kad to neprireiks: „Labai tikiuosi, kad to daryti nereikės. Kol kas atrodo, kad pavyks judėti normaliai, gal net ir paaugti, o jeigu kažkaip pasikeis situacija, tada ieškosime sprendimo būdų.“