Pasak verslininkų, elektroninė prekyba šiandien yra vienas pagrindinių jų šeimos verslo prekybos kanalų, o socialiniai tinklai – išskirtinė platforma, leidžianti pasiekti didžiulį klientų ratą.
Tačiau prisiminusi veiklos pradžią, Giedrė laidoje atviraus, jog jų šeimos verslo sėkmę labiausiai lėmė iš lūpų į lūpas sklidusios rekomendacijos. Gimus pirmajam poros vaikeliui, šis netrukus ėmė negaluoti, tad moteris namų sąlygomis pradėjo kurti įvairius aromaterapinius preparatus. Aromaterapijos mokslo paslapčių ji prieš tai ne vienerius metus sėmėsi įvairiose dirbtuvėse, seminaruose, mokymuose.
„Pirmuosius produktus sukūriau savo vaikui, o vėliau pradėjau vesti seminarus mamoms. Pusantrų metų dirbau visiškai neatlygintinai ir dalijausi savo žiniomis, nes labai norėjau plėsti žmonių supratimą apie aromaterapiją. Į vieną iš paskaitų atsinešiau savo gamintų aliejukų mažose pakuotėse, o tada viskas taip įsivažiavo, jog netrukus žinia apie mano produkciją pradėjo sklisti geometrine progresija. Visiems iš eilės pradėjo reikėti mano gamintų produktų“, – apie verslo pradžią pasakos Giedrė.
Netrukus aromaterapijos ekspertės kurti produktai sulaukė tokio didelio susidomėjimo, jog moteris nebespėjo jų gaminti pati. Teko sudaryti sutartį su vaistine, o nepraėjus nė metams, galiausiai nusprendė atidaryti ir savo laboratoriją.
Tuo metu Giedrės sutuoktinis Remigijus dirbo operatoriumi televizijoje ir nė negalvojo apie kitokią veiklą. Vis dėlto aromaterapija domino vis didesnį ratą klientų, tad nebegalėdama viena valdyti savo verslo, Giedrė paprašė vyro pagalbos. Remigijus ėmė rūpintis įmonės valdymo sritimi, o mylimajai paliko visą kūrybinę dalį. Taip dalydamiesi atsakomybėmis, papildydami ir palaikydami vienas kitą, sutuoktiniai ne tik džiaugiasi saldžiais darbo vaisiais, tačiau ir išlaiko darną asmeniniame gyvenime.
Laidoje vedėjas Audrius Bružas poros teirausis, kas, pasak jų, yra kiekvieno verslo sėkmės paslaptis. Sutuoktiniai ilgai nedvejos – svarbiausia teisinga motyvacija: „Labai dažna klaida būna tada, kai žmonės dar nepradėję nieko daryti, jau skaičiuoja uždirbtus pinigus. Jei ketinate elgtis taip pat, geriau nė nepradėkite. Čia – auksinė taisyklė“, – savo patirtimi dalinsis Remigijus.
Vyras pridurs, kad svarbiausi jų verslo sėkmės ingredientai yra meilė darbui, puiki komanda, darbų pasidalijimas ir plačios elektroninės prekybos siūlomos galimybės.
Pasak vieno banko Baltijos šalių lėšų valdymo ir prekybos finansavimo tarnybos vadovo Romo Čereškos, šiandien daugelis sėkmingų įmonių galvoja apie elektroninę prekybą. Tokias įmones galima suskirstyti į dvi pagrindines kategorijas. Vieni verslai, kaip Giedrės bei Remigijaus, savo produkcija prekiauja fizinėse parduotuvėse ir elektroninę prekybą renkasi kaip vieną iš prekybos kanalų, o kiti prekiauja tik internetu.
Bet kuriuo atveju, elektroninės prekybos svarba yra nenuginčijama: „Jeigu anksčiau e-prekyba buvo kaip dar vienas kanalas, šiandien ji yra neatsiejama prekybos dalis, o daugeliui verslų – pagrindinis kanalas pasiekti savo klientus“.
Daugiau apie elektroninės prekybos privalumus ir aromaterapijos paslaptis – jau šį šeštadienį, 9.30 val. laidoje „Sėkmės istorijos“ per TV3 televiziją!