Pasak V. Jurkevičiaus, problema su akceleratoriumi pasireiškė dar prieš prologą, kai „dingo gazas“.
Per pirmąjį „Chrono“ etapą gazas taip pat dinginėjo, o dėl to ekipažas prarado pusantros valandos kopose. „Tada galvojome, kad trūko kuro, tačiau dabar aišku, kad problema giliau,“ – sakė Jurkevičius.
Po šešto greičio ruožo ekipažas grįžo į bivaką, kur automobilis buvo perduotas technikams. Komanda ieško tikslaus sprendimo, tačiau, jei problemos šaltinio nepavyks nustatyti, planuojama keisti visus su akceleratoriumi susijusius komponentus: daviklius, laidus, jungiklius.
„Jeigu rytoj problema nepasikartos, tai dar nereiškia, kad ji išspręsta,“ – skeptiškai situaciją vertino Jurkevičius.
Pagal Dakaro ralio taisykles, dalyviai gali nefinišuoti trijų greičio ruožų ir vis dar tęsti lenktynes. Tačiau ketvirtas nefinišuotas ruožas reiškia diskvalifikaciją. „Rytoj mums labai svarbu užbaigti ruožą. Jei to nepavyks padaryti, važiuosime namo,“ – pabrėžė Jurkevičius.
Problema itin komplikuoja lenktynių tęstinumą minkšto smėlio ruožuose. „Kai yra kietas paviršius, dar galime kentėti, tačiau smėlyje automobilis fiziškai nepajuda. Pirmiausia, į kopą tiesiog negali įvažiuoti,“ – pridūrė lenktynininkas.
Ekipažas pasiryžęs rytoj startuoti ir daryti viską, kad užbaigtų greičio ruožą, tačiau techninės problemos išsprendimas vis dar lieka neaiškus. „Tai tokia elektronikos mistika,“ – apibendrino Jurkevičius.
Daugiau Dakaro naujienų galite surasti specialiame Dakaras 2025 polapyje. Taip pat nepraleiskite kasdien rodomų laidų apie Dakaro ralį – „Dakaras 2025“ (20 val. per TV6 arba portale TV3.lt) ir „Dakarorama“ (23 val. per TV6 arba portale TV3.lt).
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!