Dizaineris siūlo net per keturiasdešimt tarpusavyje derančių drabužių ir aksesuarų: suknelių, palaidinių, marškinėlių, džemperių, kelnių, rankinių, diržų. „Urban Jungle“ pirmieji išvydo mados gerbėjai užsienyje: prestižinėje „Mercedes-Benz“ Kijevo mados savaitėje pristatyta kolekcija – jau beveik išgraibstyta.
Paklaustas, kaip kilo kolekcijos idėja, R. Kalinkin atviras: „Buvo toks darbymetis, kad geriausios idėjos savo įgyvendinimo laukė stalčiuje. O kai kūrybos yra, reikia ją paleisti gyventi. Su komanda norėjome viską padaryti išbaigtai, pradedant drabužiais, baigiant rankomis iš popieriaus kurtomis džiunglių dekoracijomis.“
„Kaip ir užsienio mados namai bandome tolti nuo šablono, neva kolekcijas reikia pristatinėti tam tikru laiku. Tiesiog darome tai, ką norime ir kada norime, kad žmonėms būtų iš ko rinktis. Šįkart apimtis – neįprasta Lietuvoje, kur dažnai pristatomos penkios suknelės su keliasdešimt nuotraukų ir pavadinamos kolekcija. „Urban Jungle“ kūrė net 15 žmonių komanda. Tikimės, kad klientai tai įvertins“, – kalbėjo dizaineris.
Laisvai krentantys drabužių siluetai nepamainomi per vasarišką kaitrą, o nestandartiniai, asimetriški kirpimai suteikia išskirtinumo. Permatomo tiulio detalės safario stiliaus suknelėse kuria ypatingą perregimumo įspūdį. Kasdienėje aprangoje lengvai pritaikomi marškinėliai, džemperiai – preciziškai rankomis dekoruoti stiklo karoliukais. Užtenka iš aukštakulnių įsispirti į laisvalaikio ar sportinius batelius ir tas pats drabužių derinys iš dalykinio įvaizdžio virs nauju.
„Mėgstu kirpimus iš skirtingų audinių. Būna, kad drabužis atrodo fainas, bet matai, kad jam kažko trūksta. Taip buvo su safario suknelėmis. Jų gamyba – itin sudėtinga technologiškai, tačiau pavyko pasiekti išskirtinį rezultatą, kad ją vilkinti moteris atrodytų įdomiau, stilingiau“, – pasakojo dizaineris.
Kolekcijoje greta klasikinių juoda-balta derinių – ir rausvos, žydros pastelės, ryški geltona, rožinė. „Koloritas priklauso nuo nuotaikos. Įkvėpimo detalėms, spalvoms parsinešu ir iš namų, kur pasitinka visas zoologijos sodas – šunys, papūga, žuvytės, iguana. Be to, šeimoje nusimato spalvingas ruduo – papildymas mūsų „vaikų skyriuje“. Matyt jausmai išsiveržia per spalvas“, – šypsojosi dizaineris, laukiantis antrosios atžalos.
„Urban Jungle“ kolekcijos marškinėliai akį traukia drąsiais pareiškimais, pavyzdžiui perbrauktu Paryžiaus pavadinimu ir vietoj jo įrašytu Vilniaus vardu. Ar Vilnius R. Kalinkinui – mados sostinė?
„Su verslu atkakliai mėginome prasimušti į Paryžiaus rinką – keturis metus iš eilės savo kūrybą pristatinėjome mados savaitėse, nuvežėme dešimt skirtingų kolekcijų. Dabar vedu seminarus, pasakodamas, ko nedaryti ten nuvykus, pasakoju apie mados verslo pagrindus, skirtumus čia ir užsienyje, atskleidžiu, ko išmokome iš savo bei kitų augančių prekės ženklų darytų klaidų. Ir, žinoma, mums, čia gyvenantiems, Vilnius – mados sostinė. Kai pagalvoji, kam mums tas Paryžius? Švęskime tai, ką turime. Akivaizdu, kad savos sienos palaiko. Pavyzdžiui šios kolekcijos marškinėliai – vieni perkamiausių. Net stebina, kad žmonėms taip patinka“, – sako dizaineris.
Kolekcijoje – ir marškinėliai su tarptautiniu mastu išgarsėjusios reklaminės kampanijos „Jėzau, Marija“ atvaizdais. Tai – savotiška pergalės už kūrybos ir žodžio laisvę išraiška: „Maketai buvo padaryti labai seniai, skirti specialiai spaudai ant marškinėlių, bet gulėjo stalčiuje, laukdami savo laiko. Pagaliau gavome oficialius leidimus juos naudoti, tad absoliučiai nieko nebijome.“
Kolekcijos rankinės išsiskiria urbanistine simbolika: juodai geltoni dryžiai primena apsaugines juostas mieste, suspausta limonado skardinė žolėje – gamtos taršą. „Apeliuojame į faktą, kad žmonės bando įrodyti, neva yra labai tvarkingi, viska po savęs susirenka. Bet apsidairykime: šiukšlių mūsų aplinkoje daug. Sukūriau fun aksesuarą. Tai įvadas į mano būsimą industrinę kolekciją“, – užsimena dizaineris.