Mados dizainere tapusi dainininkė sakė, kad minėtas klausimas jai tapo atspirties tašku kuriant prekės ženklo „Fenty x Puma“ kolekciją, kuri Paryžiuje buvo pademonstruota trečiadienį vakare.
Taigi, Rihannos atsakymas: daugybė prigludusio apatinio trikotažo, apatinuko tipo suknelės, korsažai ir perlai, ir dar, žinoma, vėduoklės, nešiojamos prie klubo.
Iš Barbadoso kilusi žvaigždė XVIII amžiui suteikė gatvės mados išvaizdą – absoliutinė Prancūzijos monarchija dar taip niekada neatrodė.
Jos kolekcijos drabužiai buvo blyškiai rožinės, pistacijų, karamelės ir šokolado atspalvių – kaip iš Paryžiaus orinukų dėžutės.
Tai atrodė ypač tinkama, žinant, kad Marija Antuanetė, esą siūliusi badaujantiems žmonėms valgyti pyragą, jeigu jau nėra duonos, per revoliuciją buvo giljotinuota.
Šebos karalienė
Vis dėlto lūpų auskarai iš perlų, su kuriais pasirodė trys jos manekenės, galėtų trukdyti po treniruotės mėgautis garsiaisiais saldumynais.
Rihanna savo lūpas paliko ramybėje. O jos pasirodymas šou pabaigoje su blyškiai rožine žemę šluojančia suknia ir „Puma“ vėduokle ant perlų vėrinio buvo vertas pačios Šebos karalienės.
Kolekcija neabejotinai buvo didelis žingsnis į priekį po pirmosios, pernai Niujorke pademonstruotos Rihannos kolekcijos, kuri buvo griežtai sportinė, juodos ir baltos spalvų.
Vėliau Rihanna sakė, kad apsilankymas Versalio rūmuose netoli Paryžiaus, kur iki nelemto susidūrimo su sukilusiais žemesniaisiais luomais gyveno Marija Antuanetė, buvo pagrindinis kolekcijos įkvėpimo šaltinis.
„Mes ten fotografavome „Dior“ kampaniją. Mane stulbino mintis, kad esu menėse ir kambariuose, po kuriuos vaikštinėjo Marija Antuanetė. Tokie dalykai nepamirštami“, – sakė ji žurnalui „Vogue“.
Rihanna į mados pasaulį atsekė reperio Kanye Westo pėdomis, o jos trečiadienio šou buvo transliuojamas per reperio Jay-Z platformą „Tidal“.