• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Prieš metus visiems sakiau, kad yra tikimybių teorija, kad Jamala sugrąžins „Eurovizijos“ konkursą į Ukrainą. Tai reiškia, kad tikimybė laimėti yra visada“, - kalbėjo Ukrainos muzikos vadybos agentūros „Mastermagament“ atstovė Jana Priadko.

8

„Prieš metus visiems sakiau, kad yra tikimybių teorija, kad Jamala sugrąžins „Eurovizijos“ konkursą į Ukrainą. Tai reiškia, kad tikimybė laimėti yra visada“, - kalbėjo Ukrainos muzikos vadybos agentūros „Mastermagament“ atstovė Jana Priadko.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2004-aisiais metais ji dirbo su „Eurovizijoje“ triumfavusia Ruslana. Šįkart J. Priadko yra „Eurovizijos“ komisijos narė ir vėl po pertraukos darbuojasi su Ruslana, kuri šeštadienį visam pasauliui pristatys savo naują singlą ir jo muzikinį klipą.

REKLAMA

Tęsdama pokalbį apie Jamalos į Ukrainą sugrąžintą „Euroviziją“ Jana priminė, kas yra svarbiausia šiame konkurse: „Tavo daina turi pavergti žmonių širdis“.

„Niekas neabejoja, kad Jamala yra charizmatiška, įdomi artistė stipriu vokalu. Jai patiko per televizijos ekranus prisibelsti į žiūrovų ir komisijos širdis“, - sakė J. Priadko.

REKLAMA
REKLAMA

Šiais metais ji negalėjo atskleisti savo favoritų, tačiau užsiminė, kad yra susižavėjusi penkiais pasirodymais. „Nėra vieno favorito, man patinka netgi penki pasirodymai. Šiais metais turime siurprizų, nes šalys, kurios anksčiau atveždavo vidutinio lygio pasirodymus, pasistengė ir nustebino“, - kalbėjo Jana.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Paklausta apie „Eurovizijos“ konkurso masiškumą, J. Priadko nusijuokė. „Žinote, tai yra tarsi mobilieji telefonai ir programėlės jiems. Juk jie keičiasi kas kelis mėnesius. „Eurovizija“ keičiasi kiekvienais metais“, - pastebėjo muzikos vadybininkė.

REKLAMA

Ji priminė, kad 2004-aisiais, kai „Eurovizijoje“ triumfavo charizmatiškoji Ruslana, niekas nežinojo apie socialinius tinklus.

„Nebuvo „Facebook'o“, „Instagram'o“... O dabar tai veikia. Kiekvienas „Eurovizijos“ fanas gali sekti, kaip jo mylimas artistas ruošiasi pasirodymui, kaip jis grimuojasi, kaip gyvena viešbučio kambaryje, - kalbėjo J. Priadko. - Anksčiau apie atlikėjus žmonės sužinodavo tik iš laikraščių, žurnalų ir televizijos. Informacija ilgiau keliaudavo. Dabar auditorija ir artistai yra labai arti vienas kito. Tai yra visa paslaptis, kurią žinant galima augintis savo gerbėjų armiją“.

J. Priadko taip pat priminė, kad ir pati „Eurovizija“ nuolat žvalgosi naujausių technologijų. „Kiekvieną kartą matome, kad atsiranda naujos galimybės – garsas, šviesos, kameros. Vėl prisiminkime mobiliuosius telefonus. Juk atrodytų keistai, jei iki šiol naudotume nespalvoto ekrano, su mygtukais telefonus. Tas pats galioja „Eurovizijai“. Kažkada kameros buvo tik ant kranų ir vežimėliuose, dabar turime voratinklį ir kitus dalykus“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų