Ir nors toks žingsnis vertinamas labai puikiai, tačiau pasirinktos priemonės klientus šokiravo. Prieš kelias savaites parduotuvėse pasirodė pirmosios reklamos, skelbiančios „Pamilk savo apvalumus“, tačiau nuotraukoje galima išvysti lieknus modelius.
Žinoma, lieknoms moterims taip pat galima turėti apvalumus, kuriuos derėtų mylėti. Vis dėlto tūkstančiai norėtų mano, kad ši reklama lygiai tokia pati žeidžianti, kaip ir kitos.
„Jeigu norėjo paskatinti pamilti savo apvalumus, kodėl nepasikvietė apvalių formų modelio“,- klausė socialiniuose tinkluose pasipiktinusios moterys.
Netrukus pasipiktinusių skaičius išplito, o skandalas pasiekė net skirtingas Europos šalis. Parduotuvės atstovai situacijos ar reklamos nekomentuoja.