• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tėvai piktinasi dėl „nederančių“ vaikiškų drabužių, kurie pardavinėjami prestižinėse parduotuvėse.

Tėvai piktinasi dėl „nederančių“ vaikiškų drabužių, kurie pardavinėjami prestižinėse parduotuvėse.

REKLAMA

32 m. Laura Wilson šių metų pradžioje socialinėje žiniasklaidoje paskelbė vaizdo įrašą apie marškinėlius su braškių atvaizdu ir fraze, kuri papiktino daugelį tėvų.

Moteris reikalauja, kad prekių ženklai nustotų gaminti vaikiškus drabužėlius su, jos nuomone, seksualiai vaikus vaizduojančiais piešiniais, rašo mirror.co.uk.

Pamačiusi, kas užrašyta ar marškinėlių parduotuvėje, mama įsiuto

L. Wilson, turinio kūrėja ir mama, rugpjūčio mėnesį sukėlė karštas diskusijas po to, kai savo gausiam 66 000 sekėjų būriui parodė 10,99 svarų sterlingų kainuojančius „Zara“ marškinėlius, ant kurių buvo pavaizduota braškė, o prie jų buvo parašyta „puikus užkandis“. Ant drabužio nugaros buvo frazė „Take a bite“ („Atsikąsk“).

Ji teigė, kad terminas „atsikąsk“ paprastai taikomas patraukliam asmeniui. Ji sakė, kad jai nemalonu matyti tokį užrašą ant vaiko marškinėlių.

REKLAMA
REKLAMA

Nerimą sukėlė užrašai

Praėjusią savaitę ji vėl išreiškė savo nuomonę, kai jos sekėjai sukėlė nerimą dėl kelių kitų populiarių parduotuvių, siūlančių vaikiškus drabužius su abejotinais užrašais.

REKLAMA

Savo vaizdo įraše ji atsako į sekėjos, susirūpinusios dėl dukters gautos dovanos, ant kurios buvo užrašas „Ar nori su manimi susipažinti?“, žinutę.

„Aš asmeniškai nemačiau šio rūbo, bet, matyt, šios moters dukrai buvo padovanotas sijonas su užrašu „Ar nori su manimi susipažinti?, – rašė Laura. – Nesu iš tų žmonių, kurie labai dramatiškai vertina vaikiškus drabužius, bet kai matai, kas vyksta pasaulyje, negali to nepastebėti. Ignoruoti tai yra visiškai kitas dalykas“.

REKLAMA
REKLAMA

Susisiekė darbuotoja

Ji teigė nesuprantanti, kaip šie drabužiai iš gamyklos patenka į parduotuvę ir niekam nekelia abejonių ir susirūpinimo. Laura pridūrė, kad su ja susisiekė mažmeninėje prekyboje dirbanti sekėja, kuri pasidalijo, kaip parduotuvės pažymi nerimą keliančius modelius, neleisdamos jų įtraukti į kolekciją – tai reiškia, kad tiekimo grandinėje greičiausiai yra dar daugiau netinkamų daiktų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Toliau ji pasidalijo dar keliomis drabužių nuotraukomis, kurias jai atsiuntė sekėjai. Pirmoje pavaizduoti vyriškos ir moteriškos lyties vaikų personažai iš filmo „Flinstounai“, o mergaitė bučiuoja berniuką į skruostą.

Jai nerimą sukėlė berniuko apatinių kelnaičių išryškintos genitalijos. Antrajame paveikslėlyje pavaizduotas nuogas Kempiniukas, o trečiajame, šiuo metu H&M parduotuvėse siūlomame džemperyje, pavaizduotas gimtadienio tortas kartu su užrašu: „The Cream Dream“ (kreminė svajonė – asociacija su orgazmu).

REKLAMA

„Nemanau, kad šie marškinėliai yra blogesni, nei marškinėliai su braškėmis, – sakė Laura. – Tačiau tai vis tiek yra nereikalingi užrašai ant vaikiškų drabužių su gana dviprasmiškomis užuominomis.“

Po pirmojo L. Wilson vaizdo įrašo „Zara“ parduotuvių tinklo atstovas spaudai teigė, kad atsiprašo, jog užrašas ant marškinėlių su braškėmis atrodė įžeidžiantis, ir sakė, kad pašalino šį rūbą iš savo parduotuvių ir interneto svetainės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų