Savo „Facebook“ įraše jis pabrėžė viešumo svarbą: „Tik eilinį kartą pasitvirtino, jog viešumas yra stiprus ginklas ir reikia juo naudotis, kad būtų rasti sprendimai ar atsakymai į klausimus“.
Pasirodo, problemų šaltiniu tapo „CBet“ reklama, kurioje naudojami specialieji efektai, tokie kaip besisukančios ar judančios raidės. Anot Lošimų priežiūros tarnybos (LPT), tokie efektai laikomi draudžiama informacija pagal reklamos reguliavimo taisykles.
Šią reklamą, kaip rašo M. Bertulis, įgarsino Maybachas: „Skamba juokingai, bet tokia tiesa“.
Laida „Kitokie pasikalbėjimai“ užkliuvo LPT
Problemos kilo tada, kai LPT lapkričio 11 d. išsiuntė reikalavimą pašalinti netinkamą reklamą platformai BasketNews.lt, tačiau laiško priede netyčia buvo įtrauktas ir „Kitokių pasikalbėjimų“ atvejis. Įdomu tai, kad apie šį laišką Bertulio komanda net nebuvo informuota.
Bertulis atkreipė dėmesį į šią situaciją: „Tik viena smulkmena, kažkodėl prie to laiško mes nebuvome prikabinti“.
Jis savo įrašą užbaigė klaidžiai biurokratinę situaciją apibūdindamas kaip absurdišką ir pridėjo dar vieną pastabą apie Lošimų priežiūros tarnybą: „Tai dabar įdomu būtų sulaukti LPT komentaro, kas ten kur nesuvaikščiojo ir kodėl net pasirodžius spaudos pranešimams apie šį atvejį, jie vis tiek tylėjo suraukę subines, kol neįsikišo dideli dėdės iš Google“.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!