Lietuvos kompanijos „Olialia Group“ užsakymu žinomas šalies architektas Valerijus Starkovskis jau parengė prabangaus blondinių kurorto projektą. Statybos prasidės per ateinančius kelerius metus, o kurorto atidarymą švęsti tikimasi 2015 metais.
„Mūsų kompanijos delegacija lankėsi Maldyvų salose, kur atrinko tris salas, labiausiai tinkančias blondinių kurortui. Be to, pasklidus informacijai apie ketinimą įkurti kurortą blondinėms, gavome pasiūlymų bendradarbiauti iš asmenų, kuriems priklauso Graikijos salų ir salų Karibų jūroje. Šiuo metu specialistai vertina 12 salų pranašumus. Neatmetame galimybės, kad pasaulyje atsiras ne vienas, o keletas kurortų blondinėms, nes susidomėjimas šiuo projektu – didžiulis“, – sakė blondinių judėjimo Lietuvoje lyderė ir kompanijos „Olialia Group“ vadovė Giedrė Pukienė.
Pagal kurorto projektą, blondinių sala savo forma primins aukštakulnį.
„Šioje saloje bus keletas viešbučių (pradinis planas – 61 vila, vėliau jų skaičius pasieks 500), daug viešbučių, naktinis klubas, grožio centras, SPA procedūros, harmonijos ir psichologijos centras, prieplauka jachtoms, promenadas, prekybos centras, sraigtasparnių nusileidimo aikštelė. Visi pastatai atspindės blondinių pasaulėžiūrą ir dvasią. Viešbučių, restoranų ir paslaugų centrų paslaugas teiks pačios žinomiausios pasaulio kompanijos, paraiškas pradėsime priėminėti jau artimiausiu metu“, – sakė G. Pukienė.
Artimiausiu metu bus skelbiamas pasaulinis konkursas į blondinių salos vadovo postą. „Šiuo metu baigiame formuluoti konkurso sąlygas, dalyvauti jame galės bet kurios pasaulio šalies gyventojas“, – teigia „Olialia Group“ vadovė. Remiantis kurorto koncepcija, visas aptarnaujantis personalas bus tik blondinės ir blondinai.
Anot G. Pukienės, turistus į blondinių salą skraidins aviakompanija „Olialia Airlines“, kurios stiuardesės, striuardai ir pilotai taip pat bus tik blondinai.
Kaip jau žinoma, blondinių judėjimas Lietuvoje, vienijantis 22 tūkst. merginų, nusprendė mesti iššūkį „Virgin Group“ savininkui Richardui Bransonui ir sukurti dar žinomesnį pasaulyje prekės ženklą nei „Virgin“.
„Šiam tikslui įkurta kompanija „Olialia Group“, kurios akcininke artimiausiu metu galės tapti bet kuri blondinė“, – tikina Lietuvos blondinių judėjimo lyderė G. Pukiene.
Prieš kelis metus Lietuvos blondinių judėjimas sukūrė prekės ženklą „Olialia“ ir per trumpą laiką pasiekė stulbinančių rezultatų – „Olialia“ prekės ženklą, veikiantį net 75 verslo sektoriuose, šiai dienai žino 81,8 proc. visos Lietuvos gyventojų (tai nustatyta atlikus viešosios nuomonės tyrimą). Geriausiai „Olialia“ žino jaunimas ir vidutinio amžiaus lietuviai. 20-29 metų amžiaus grupėje šis prekės ženklas pažįstamas net 99,3 proc. respondentų, 30-39 metų amžiaus grupėje – 89,7 proc. apklausoje dalyvavusiųjų. Jei prekės ženklą vertinti iš esmės, pagal pardavimus ir suteiktas paslaugas, „Olialia“ Lietuvos žmonėms „Olialia“ visų pirma asocijuojasi su merginomis blondinėmis „Olialia“ (taip mano 63 proc. apklaustųjų).
Šiandien „Olialia Group“ plėtoja verslą net 75 sektoriuose. „Olialia“ prekės ženklas išplėstas į maisto produktų sektorių (gaivieji gėrimai, pieno produktai, konditerijos gaminiai, ledai, užkandžiai, žiebtuvėliai), sėkmingai dirba bendrovės frančižės pagrindais: modelių, koncertų organizavimo agentūros, pop grupė „Olialia pupytės“, picerijų tinklas „Olialia Pizza“, pramoginis –informacinis internetinis tinklalapis „Olialia.lt“, papuošalų ir aksesuarų, kompiuterių gamintojai, automobilių ir jachtų nuomos paslaugas teikiančios įmonės, chirurgijos klinika ir kita veikla.
„Tokioje nedidelėje šalyje kaip Lietuva tai tiesiog fantastiški rezultatai, todėl ir nusprendėme savo veiklą plėsti visame pasaulyje. Mes metam iššūkį visame pasaulyje žinomos kompanijos „Virgin Group“ savininkui R. Brensonui ir teigiame, kad per artimiausius 10-15 metų, naudodamosios savo žiniomis, įkursime tikrą blondinių verslo imperiją, kuri pranoks „Virgin Group“, – įsitikinusi G. Pukiene.
Kaip teigia Lietuvos blondinių judėjimo lyderė, artimiausiuose „Olialia Group“ planuose – verslo plėtra Latvijoje, Estijoje, Rusijoje, Ukrainoje, Baltarusijoje, Kinijoje, Lenkijoje, Čekijoje, Vokietijoje, Italijoje ir Ispanijoje.
„Blondinės – tai galinga jėga ir nederėtų jos nuvertinti. Mes protingos, gražios, azartiškos ir siekiančios užsibrėžto tikslo. Dvejus metus Lietuvoje vykusi verslo plėtra atskleidė mūsų sugebėjimus“, – sakė G. Pukienė. Kaip teigia moteris, Lietuvos blondinių dvasinė lyderė – šalies Prezidentė Dalia Grybauskaitė. „Jos pasiekimai politikoje ir ryžtas – puikus pavyzdys mums“, – mano G. Pukiene.