G. Armani filosofija – žvelgti į moters veidą kaip į drobę, kurioje spalvų efektų, šviesos ir šešėlių bei skirtingų tekstūrų žaismas atvertų gražiausius jos veido bruožus ir kartu atskleistų asmenybę. Odos gundymas, viliojančios akys, lūpų ekstazė – raktažodžiai, kuriais galėtume apibūdinti G. Armani kosmetikos kryptis, apimančias visumą – moters veidą, rašoma pranešime spaudai.
Ne paslaptis, kad dizaineris Giorgio Armani kurti drabužius pradeda nuo audinio – liečia, tikrina, ar jis gerai krenta, ar moteriai judant, jis gali gundomai plazdenti. Audinių savybės padiktuoja būsimųjų modelių siluetus. Taip gimsta mada, nepavaldi laikui. Kaip Giorgio Armani kuriami apdarai, taip ir jo makiažo priemonės – išskirtinės. Pastarųjų priemonių paletėje – natūralios spalvos, tiesiai iš gamtos. Žaidimas kontrastais kartais būna neįtikėtinas, magiškai traukia. Akivaizdu, kad Giorgio Armani įkvepia Viduržemio jūros regiono peizažai: žydras dangus, sodri žaluma, uolos, žemė, lava ir, žinoma, šviesa. Todėl makiažas, atliktas su „Armani Beauty“ priemonėmis, yra visuomet švytintis – tarsi moters veidas spinduliuotų iš vidaus. Giorgio yra pasakęs – „Pasitikėjimas puošia moterį. Ne kas kitas, o žvilgsnis pirmiausia parodo jos galią“. Akių, antakių pieštukai, vokų šešėliai, blakstienų tušai sukurti tam, kad moteris bet kada galėtų išreikšti save, kaip tą akimirką jaučiasi – sukurti minkštą natūralų ar dramatišką, tiesiog žudantį akių makiažą.
G. Armani stilius visada buvo „švarus“, neperkrautas, išgrynintas ir elegantiškas. Jis pirmasis supažindino moteris su makiažo pagrindu, kuris yra lengvas, kaip ploniausio šilko šydas, jis paslepia odos trūkumus, bet lieka perregimas, neuždengia natūralios odos tekstūros – palieka G. Armani autografu tapusį natūralų odos švytėjimą. Pastarąjį dizaineriui būdingą subtilumą bei saiką galime įžvelgti visur, prie ko jis prisiliečia, kaip ir jo kuriamos kosmetikos pakuočių dizaine: matinio juodumo dėžutės, kurių spalvą pats dizaineris apibūdina kaip „caviar black“ – juodųjų ikrų, puikiai atspindi elegantišką dizainerio skonį.
Susipažinti su unikalia ,,Armani“ kosmetika bei parfumerija, ketvirtadienio popietę kviestiniai pajūrio svečiai atvyko į išskirtinę valandos trukmės grožio meistriškumo pamoką, kuri vyko Klaipėdos Akropolyje – ,,Douglas“ parduotuvėje. Tai pirmasis kosmetikos pristatymo renginys ,,Douglas“ klientams ir kviestiniams svečiams, įvykęs po pandemijos metu įvestų apribojimų. Renginyje ,,Armani“ prekės ženklo atstovė Jelena Smirnova pristatė ,,Armany Beauty“ kosmetiką ir ,,Armani Privé“ kvapus. Taip pat renginio organizatoriai dalyvėms pravedė makiažo pamoką bei išsamias individualias grožio konsultacijas, o renginio pabaigoje joms įteikė išskirtines dovanas. Visi norintys įsigyti ,,Armani Beauty“ kosmetiką, tai gali padaryti ,,Douglas“ internetinėje parduotuvėje, o gyvai jos stendą galima rasti Klaipėdos Akropolio ,,Douglas“ parduotuvėje.
Kosmetikos naujienomis domėjosi žinomos nuomonės formuotojos, tokios kaip Deimantė Vaičiūtė, Viktorija Šaulytė, Reda Mauricienė, Laura Panavė, Dovilė Jablonskytė bei kitos nuomonės formuotojos.