• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Riccardo Tisci mėgsta pastovumą. Jei tiksliau, pastovius pokyčius. Štai prieš keletą sezonų jo aukštosios mados kolekcija simbolizavo angelišką mirties prisilietimą ir akino savo skaistumu, paskui gavome progą žavėtis italų kilmės kūrėjo interpretacijomis Japonijos karių tema, o prieš pusmetį stebėjomės grandinėmis bei meistriškais mezginiais apraizgytomis suknelėmis. Vis sunkiau, tamsiau, giliau. Ir tobuliau.

Riccardo Tisci mėgsta pastovumą. Jei tiksliau, pastovius pokyčius. Štai prieš keletą sezonų jo aukštosios mados kolekcija simbolizavo angelišką mirties prisilietimą ir akino savo skaistumu, paskui gavome progą žavėtis italų kilmės kūrėjo interpretacijomis Japonijos karių tema, o prieš pusmetį stebėjomės grandinėmis bei meistriškais mezginiais apraizgytomis suknelėmis. Vis sunkiau, tamsiau, giliau. Ir tobuliau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Turbūt todėl šį sezoną pristatyta tamsi, sunki, net kiek gotiška aukštosios mados kolekcija pavasariui/vasarai 2012 reiškė ne drastiškus R.Tisci požiūrio pokyčius, bet organišką tęsinį to, ką jau matėme seniau. Daug tamsos, daug odos, metalo, kristalų, žvaigždžių motyvų, kuriuos buvo galima pastebėti ir vyrų aprangos kolekcijoje rudeniui 2012. Viskas atlikta meistriškai, išpildyta daug idėjų, tačiau vis dar galima jausti nežemišką lengvumą. R.Tisci gali būti užtikrintas – tai dar viena jo pasiekta aukštuma haute couturepasaulyje.

REKLAMA

Jei domitės „Givenchy“ mados namų naujienomis, turbūt pirmiausia pastebėsite išskirtinę kolekcijos detalę – kiekvienai manekenei įsegtus žiedus nosyje, kuriuos matėme ir „Givenchy“ vyrų pristatymo metu. Ar R.Tisci susižavėjo bulių ir matadorų dvikovomis? Ne, greičiau savotiška įkalinimo, suvaržymų vizija, kurią įkvėpė 1927 metų filmas „Metropolis“, žiūrovą dar tarpukario laikais nukėlęs į tolimą ateitį ir atskleidęs jos skaudulius – visuomenės segregaciją, susvetimėjimą, žmonių keitimą robotais. Nors akivaizdžių užuominų į šį filmą drabužiuose beveik neišvysime, galime pastebėti savotiškų maištą prieš suvaržymus simbolizuojančių detalių: grandines, žiedus nosyje, tarsi kovotojams skirtus tamsius odinius švarkus, spyglių motyvą.

REKLAMA
REKLAMA

Pati kolekcija buvo padalinta į tris sekcijas: tamsiąją odos, kristalų bei juodai baltą. Verta paminėti, kad pirmajai parodytai suknelei prireikė net 350 valandų darbo – mat buvo atskirai iškerpamos mažytės krokodilo odos detalės, o paskui tvirtinamos prie šilkinio permatomo tiulio. Daug pastangų reikėjo skirti ir iš atskirų atraižų sukurtiems švarkams bei raštams ant jų nugarų, kristalais nusagstytoms suknelėms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vienas įdomesnių kolekcijos sprendimų – sukurti baltų berankovių marškinėlių ir prabangaus, perliniais žvyneliais bei grandinėlėmis siuvinėto sijono derinį. Išsiskyrė ir panašus modelis su juodu užtraukiamu sijonu – jo vidinė pusė buvo nusagstyta baltais žvyneliais, o kraštai apvesti užtrauktuko juosta.

REKLAMA

Būtina paminėti ir išskirtinius papuošalus. Žiedai nosyje buvo ne paprasti apskritimai, bet įmantriomis metalo formomis puošti juvelyrikos dirbiniai. Ant daugelio net galima įžvelgti paukščio siluetą. Daug dėmesio sulaukė ir masyvūs auskarai, lietę manekenių raktikaulius bei išraityti iš plonų metalo gijų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų