Mažoji gražuolė tapo tikra interneto žvaigžde. Interneto vartotojai ją vadino „šviesiaplaukiu angelu“, o prekių ženklai masiškai rikiavosi į eilę, kad Ira taptų jų reklaminių kampanijų veidu. Tačiau šiandien apie mažiausią pasaulyje modelį nieko negirdėti, rašo obozrevatel.com.
Papildė šeimos biudžetą
Ira atrodė taip stipriai panaši į lėlę, kad tai šokiravo žmones. Tėvai akivaizdžiai nusprendė, kad tai galima sėkmingai paversti pinigais, ir jie buvo teisūs.
Nuo dvejų metų mergaitė reguliariai filmuodama drabužius ir kitus gaminius papildė šeimos biudžetą. Ji buvo kviečiama vaidinti filmuose ir reklamose.
„Barbė“ dalyvavo grožio konkursuose, kuriuos besąlygiškai laimėdavo. Tačiau ši sėkmė, kaip bebūtų keista, truko ne taip ilgai, kaip visi tikėjosi. Ypač mažojo modelio tėvai.
Ilgainiui Iros išvaizda tapo įprasta. Žinoma, ji vis dar buvo graži mergaitė, tačiau niekuo nesiskyrė nuo kitų savo bendraamžių. Niekas jos nebelygino su lėle, o modelių agentūros nustojo rikiuotis į eilę, kad gautų leidimą ją fotografuoti.
Tėvų elgesys kėlė susirūpinimą
Iros motina ėmė imtis kraštutinių priemonių: tepė vaikui makiažą, dėjo perukus ir dar daug kitų dalykų. Viskas tam, kad pasaulis nepamirštų, jog jos dukra buvo pati gražiausia. Tačiau tokie veiksmai visuomenėje kėlė vis didesnį susirūpinimą. Mažosios manekenės tėvai buvo apkaltinti noru pasipelnyti iš savo vaiko, ir buvo prieita prie išvados, kad jie pavogė dukros vaikystę dirbdami visą darbo dieną.
Ira dabar yra penkiolikmetė. Vargu ar ji planuoja savo gyvenimą sieti su podiumu. Be to, mergaitė neturi akivaizdžių modelio karjeros pasiekimų. Tačiau nereikėtų atmesti galimybės, kad „šviesiaplaukį angelą“ išvysime žurnalų viršeliuose ar filmuose, nes ji turi daug patirties šiose srityse.
Iš viso Ira spėjo bendradarbiauti su dvidešimt penkiais žinomais prekių ženklais. ji taip pat turi oficialų „Facebook“ puslapį, kuriame nurodomi modelio duomenys ir tėvų telefono numeris, kuriuo galima susisiekti su reklamuotojais.