43-ejų Meghan nusifilmavo vaikštinėdama savo sode Montecite, o vaizdo įrašas buvo paskelbtas jos „Instagram“ paskyroje.
Filmuke dviejų vaikų mama matyti besišypsanti su akiniais nuo saulės, o klipe taip pat matyti jos ir princo Harry vaikai Archie bei Lilibet.
„Trumpa pertrauka nuo darbų, kad pasimėgaučiau savaitgalio saule“, – pridūrė ji.
Įraše girdėti, kaip vienas iš vaikų sako: „Mamyte, jei nori, aš galiu tai padaryti“, o tada matyti, kaip jie su laistymo žarna laisto augalus. Meghan taip pat gamina putojantį kokteilį, naudodama apelsiną, nuskintą iš jų sodo, o fone girdisi Harry juokas.
Purpurinis džemperis, kurį dėvėjo Meghan, buvo dažnai matomas ir ant princesės Dianos 1996 metais. Diana gavo šį džemperį dovanų, kai 1995-aisiais lankėsi „Northwestern“ universiteto Evanstono miestelyje, kur rinko lėšas Robert H. Lurie vėžio centrui.
Pačiai Meghan šis universitetas taip pat nėra svetimas – ji ten studijavo teatro meną ir tarptautinius santykius, o 2003 m. baigė mokslus.
Netrukus startuos naujas Meghan projektas
Jos nauja „Netflix“ kulinarinė laida „With Love, Meghan“ pasirodys jau kitą mėnesį ir sutaps su jos gyvenimo būdo prekės ženklo „As Ever“ pristatymu.
Šie projektai paskatino hercogienę sugrįžti į socialinius tinklus – nuo 2025-ųjų pradžios ji jau devynis kartus paskelbė įrašus savo „Instagram“ paskyroje.
Vis dėlto Meghan susidūrė su sunkumais dėl prekių ženklo registracijos – paaiškėjo, kad ji negalės pardavinėti drabužių „As Ever“ vardu, rašo thesun.co.uk.
Britų spauda atskleidė, kad 2022 m. spalį Meghan teisininkų komanda pateikė prašymą JAV patentų ir prekių ženklų biurui (USPTO), siekdama užregistruoti „As Ever“ prekės ženklą aprangai, įskaitant prijuostes ir kitus drabužius.
Tačiau USPTO 2023 m. liepą išleido 145 puslapių dalinį atmetimą, argumentuodama, kad Meghan prekių ženklas yra per daug panašus į Kinijos „greitosios mados“ prekės ženklą „ASEVER“, kuris tiekia produkciją tokiems parduotuvių tinklams kaip „H&M“.
Teisininkai pateikė pataisytą prašymą ir galiausiai „As Ever“ buvo patvirtintas, tačiau advokatai įspėjo, kad jei Meghan pradės prekiauti drabužiais šiuo vardu, ji gali sulaukti teisinių ieškinių.
Dėl prekės ženklo problemų šį mėnesį Meghan buvo priversta keisti ir kitą savo projektą – „American Riviera Orchard“. Be to, Maljorkos miestelio Porreres merė svarsto imtis teisinių veiksmų, nes Meghan naujojo logotipo dizainas, kaip įtariama, pernelyg primena šimtmečių senumo miesto herbą.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!