Verslininkė, prekės ženklo „Mari Made“ įkūrėja Marija Šalaševičienė vasaros pradžioje nusprendė pasinerti į Šiaurės Italijos magiją. Kartu su vyru Tomu juodu susikrovė lagaminus, nusileido Bergamo oro uoste ir apsistojo tikrame rojaus kampelyje – prie garsiojo Komo ežero.

Komo ežeras – išties garsus ne tik savo užburiančiais vaizdais, bet ir prabangiomis vilomis, kurias čia turi įsigijusios ir pasaulinio masto garsenybės. Tarp jų – Georgas Clooney, Robertas Pattinsonas ir net pats Bradas Pittas.

M. Šalaševičienė apie Komo ežero grožį taip pat buvo daug girdėjusi, bet, kaip sakė pati, niekada neprisiruošė nuvykti. Galiausiai birželio pradžioje atradusi tinkamą laiką, moteris su vyru nusprendė norinti čia pasprukti tik dviese.

„Čia ne tik gražu, bet ir labai paprasta nuvykti – yra tiesioginis skrydis iš Kauno, kuris, beje, visai neilgas. Atvykę sėdome į išsinuomotą automobilį, keletą valandų praleidome kelyje atsidūrėme prie Komo ežero“, – pasakojo ji.

Atostogos prasidėjo nuo kuriozo

Kaip taisyklė – kelionės dažnai nepasieina be kuriozų, jų neišvengė ir Šalaševičių šeima. Vos tik nusileidus oro uoste ir atvykus į automobilių nuomos punktą, sutuoktinių nuotaikos kiek apniuko.

„Buvome iš anksto internetu užsirezervavę automobilį. Atvykus jo atsiimti, parodėme savo pasus, tačiau mums pasakė, kad šie čia netinka – reikalingos ID kortelės, kurių neturėjome. Net pasiūliau parodyti ID kortelės nuotrauką, tačiau vis tiek netiko.

Gavosi taip, kad išsinuomoti automobilio negalėjome, bet nuėjus į kitą punktą viskas sklandžiai pavyko. Žinoma, patys esame kalti, kad neįsigilinome į kiekvieną taisyklių eilutę, tačiau neslėpsiu, visa tai kiek suerzino“, – prisiminė M. Šalaševičienė.

Išbandė išskirtinę pramogą

Kaip sakė Marija – gerai, kad viskas greitai išsisprendė, tad jau netrukus sutuoktiniai vaikščiojo žaviomis Komo ežero pakrantėmis, grožėjosi vienas už kitą jaukesniais miesteliais, fotografavosi įspūdingų panoramų fone.

M. Šalaševičienė nepraleido progos įsiamžinti ir su nauju savo kūriniu – puošnia palaidine su didžiuliu gėlės žiedu. O ypač Mariją ir Tomą atostogų metu sužavėjo išskirtinė pramoga.

„Kiekvienam labai rekomenduočiau išbandyti plaukimą su valtele-kateriu. Čia labai paprasta tai išsinuomoti, nereikia turėti teisių, gali būti valtelėje tik dviese, pats valdyti. Plaukėme net du kartus, nes Lietuvoje tokio galingumo katerio išsinuomoti neįmanoma – reikalingos papildomos teisės.

Galėjome plaukti kur tik norėjome, stebėsi miestelius nuo vandens, vaizdai buvo įspūdingi. Negalėjome atsigrožėti, tad sakėme, kad tikrai vyksime dar kartą“, – įspūdžiais dalijosi verslininkė.

Nustebino kainos

Vykdami prie vienu gražiausiu Europoje tituluojamo ežero, sutuoktiniai tikėjosi, kad gali tekti nemažai paploninti piniginę. Tačiau judviejų nuostabai kainos čia buvo labai panašios, kaip ir Lietuvoje. Marijos teigimu, kai kurie maisto produktai – net pigesni.

„Žinoma, jeigu nori gyventi prašmatniame viešbutyje, gali sumokėti už nakvynę ir tūkstantį eurų. Bet jei nenori išlaidauti, yra ekonomiškesnių viešbučių su tais pačiais nuostabiais vaizdais. Tikrai yra iš ko rinktis, aš pati du mėnesius naršiau ir neskubėjau užsisakyti apartamentų, kol galiausiai iškrito geras variantus su baseinu ir įspūdingu vaizdu už tikrai gerą kainą.

O maisto kainos kai kuriuose restoranuose buvo net mažesnės, nei Lietuvoje. Prekybos centruose tokie produktai kaip makaronai, sūris ar netgi vynas kainavo, regis, net kelis kartus mažiau nei pas mus“, – nuostabos neslėpė pašnekovė.

Vasara mėgaujasi ir gimtinėje

Sugrįžę į Lietuvą, Marija ir Tomas kartu su vaikais išvyko prie lietuviško pajūrio. Pasak dviejų vaikų mamos, vasarą didelio noro atostogauti užsienyje nėra, mat šiltuoju sezonu gera būti ir gimtinėje.

„Vasarą mes leidžiame aktyviai – važiuojame prie ežerų, jūros, būname sodybose, džiaugiamės gerais orais savo kieme. Yra noras rugpjūčio mėnesį aplankyti užsienį, bet konkrečių planų dar neturime. Visgi dažniausiai vasara mėgaujamės Lietuvoje, nes čia tikrai smagu ir gražu. O kai atvėsta, tuomet ieškome, kur keliauti“, – kalbėjo M. Šalaševičienė.

kaip rėžė, negi neturite ką įdomaus parašyti
Kaip tokiems bukapročiams gali sektis versle??? Vairuotojo pažymėjimai visur reikalingi, kai nori išsinuomuoti automobilį, kai kur net tarptautinės teisės reikalingos. Debiliukai ne kitaip, ir dar perkasi straipsnius, kad apie juos rašytų.
Bobike jau patukusi ir stanika uzsidek,speniukai kaip pirstas jau tyso...