Jau šį savaitgalį Vilniuje festivalyje „Mados infekcija“ laukiama ne tik naujausių lietuvių dizainerių ir užsienio svečių kolekcijų pristatymų. Kovo 29 d., šeštadienį, Vilniaus Šiuolaikinio meno centre organizuojami „Mados infekcijos“ seminarai - galimybė pasisemti žinių ir patirties, kurią sukaupė mados pasaulio profesionalai.
„Jau tradicija tapę „Mados infekcijos“ seminarai – šansas praplėsti akiratį, susipažinti su kitų šaliu patirtimi, kurios mums dar trūksta“, - pasakoja festivalio idėjos autorė, dizainerė Sandra Straukaitė. Jos teigimu, kone nuo festivalio pradžios organizuojami seminarai labiausiai traukia dizainerius ir studentus, tačiau durys atviros visiems, kurie domisi mada.
Kovo 29 d. vyksiančiuose seminaruose pranešimus skaitys mados pasaulio atstovai iš Ispanijos, Estijos, Šveicarijos ir Vokietijos, o seminarų temos varijuos nuo sėkmės istorijų iki diskusijų, ar internetas turi įtakos madai.
Ispanų mados chuliganu vadinamas dizaineris Carlos Diez Diez, nuolatinis Madrido mados savaitės dalyvis, ant šiųmetinės „Mados infekcijos“ podiumo pristatys naujausią savo kolekciją, o seminare atskleis, kaip jam pavyko sukurti prekės ženklą, kurio trokšta tokie klientai, kaip „Converse“ ar džinsų „Lois“ gamintojai.
Dizaineris Carlos Diez Diez
Ar tinklaraštis, populiariai vadinamas BLOG‘u, keičia madą? Į šį klausimą „Mados infekcijos“ seminare atsakys Londone gyvenantis šveicarų fotografas ir milžiniško populiarumo sulaukusio tinklaraščio „Facehunter“ įkūrėjas Yvanas Rodicius. Nors savo karjerą pradėjo žinomose reklamos agentūrose „Saatchi & Saatchi” bei „Leo Burnett”, tarptautine įžymybe Y.Rodicius tapo įkūręs tik tinklaraštį „Facehunter“.
Prancūzų mados žurnalas „Elle“ teigia, kad pirmasis žingsnis siekiant išgarsėti – patekti į „Facehunter“, o pats Y.Rodicius giriamas už tai, kad tinklaraštyje perteikia naujos kultūros gimimą.
Y.Rodicius ras laiko ne tik dalintis sukauptomis žiniomis „Mados infekcijos“ seminaruose. „Blogeris“ į Vilnių vežasi ir fotoaparatą: „Labai smalsu, kaip atrodo miestas, esantis Skandinavijos ir Rytų Europos sankryžoje“.
Sėkmės istorija pasidalins ir viena įtakingiausių moterų Baltijos šalių mados versle. Anu-Mall Naarits - Baltijos Grupės, lyderiaujančios mados mažmenininkės Baltijos šalyse ir Centrinėje bei Rytų Europoje, marketingo direktorė. Patyrusi specialistė „Mados infekcijos“ seminare skaitys pranešimą „Kaip mes kūrėme sėkmingiausią mados ženklą Baltijos šalyse. „Monton“ istorija“.
Pranešimą apie Vokietijos madą skaitys į „Mados infekciją“ atvykstanti „Galeries Lafayette Berlin“ rinkodaros vadovė Ulrike Möslinger. Daugiau nei 10 metų Vokietijos sostinėje veikiančios mados ir stiliaus centro „Galeries Lafayette“ atstovė pristatys „Labo Mode“ – projektą, skirtą padėti jauniems dizaineriams kopti į pripažinimą.
„Mados infekcijos“ seminarai nemokami, tik būtina užsiregistruoti. Išsami informacija – www.madosinfekcija.lt