„Milla Jovovich – ne tik „Marella“ reklaminės kampanijos veidas, ji tiesiogiai prisidėjo prie kūrybinės komandos ir 12 kolekcijos modelių yra įkvėpti būtent jos stiliaus, – sako mados ir stiliaus centro „Europa“ vadovė Gintarė Urnevičienė. – Iš tikrųjų modernus ir mums jau pasiekiamas Los Andželo stilius – smokingo tipo švarkas, ekologiškos odos ar vilnos aptemptos kelnės, gyvūnų raštais išmargintos šilkinės palaidinės ir išraiškingi aksesuarai“. G. Urnevičienės teigimu, naujojo „Marella“ salono aplinka taip pat ypatinga – pritaikyta išskirtinai pagal italų prekės ženklo stilių: rafinuotos detalės, kruopščiai atrinktos apdailos medžiagos ir neblėstanti elegancija.
Jaudinanti ir prašmatni – taip dviem žodžiais mados kūrėjai apibūdina žiemos sezono „Marella“ kolekciją, kurioje siluetai transformuojami tarpusavyje derinant tradicines medžiagas ir aukštųjų technologijų pluoštus. Šaltoms dienoms sušildyti mados kūrėjai pasirinko stiprią spalvą – raudoną. Kolekcijoje vyrauja tikra šios spalvos manija: dienos metu – gėlėmis margintos tunikos, vakare – puošnios suknelės, bet kuriuo metu – laisvalaikio megztiniai.
Naujoji kolekcija pasižymi įvairiapusiškumu: drabužiai pritaikyti kiekvienam paros laikui. Juodos, pilkos ir raudonos spalvų tvido paltas derinamas su kaimiško stiliaus, juodos, pilkos bei perlamutro spalvų suknele. Dvigubų atlapų ar mantijos tipo paltai, megztiniai ir siuvinėti kostiumėliai – biuro aprangą naujam gyvenimui prikelia itin patogus dėvėti kirpimas, kontrastingi kontūrai ir prabangios medžiagos. Specialioms progoms nepakeičiamą juodą mažą suknelę „Marella“ padailino rankų darbo siuvinėjimais, tiulio detalėmis, juodais taškučiais, velveto įsiuvais.
Sportinėje „Marella“ kolekcijoje akcentuojamos spalvos. Naujo tipo šiltas sportinis drabužis – trumpas, trijų skirtingų spalvų (laimo, mėtos ir kobalto), pasižymintis stilingais aksesuarais: nuo vilnonių rankovių iki nailoninių gobtuvų, nuo vilnonių megztinių aukštu kaklu iki kailinių šalikų. Kailis, kaip prašmatnumo detalė, dedamas ant odinio švarkelio, vilnonės kepurės arba juo net apsiuvamas visas paltas. Sezono naujovė – šilti paltai iš neperšlampamos vilnos, itin lengvo kamšalo ir švelniais tonais – nuo pilkos iki kreminės – mirgantys lietpalčiai.
Italų mados ženklo „Marella“ istorija prasidėjo dar 1976-aisiais, kada buvo pristatyta pirmoji tokio pavadinimo kolekcija, o nuo 1988-ųjų „Marella“ veikia kaip nepriklausoma kompanija. Šiuo metu kompanija priklauso „MaxMara Fashion Group“ ir veikia Europoje, Viduriniuosiuose bei Tolimuosiuose Rytuose, Šiaurės ir Pietų Amerikoje. Pirmąją Lietuvoje šio prekės ženklo parduotuvę frančizės principu atidarė „Aprangos“ grupė, rugpjūtį mados ir stiliaus centre „Europa“ pristačiusi ir kitas garsių pasaulinių mados ženklų parduotuves: „Strellson“, „Coccinelle“, „Pennyblack“.
Mados ir stiliaus centras „Europa“, valdomas vienos didžiausių nekilnojamojo turto investicijų valdytojų Šiaurės ir Baltijos šalių regione „BPT Asset Management A/S“, duris atvėrė 2004 m. Šiuo metu 21 tūkst. kv. m centre veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių. Taip pat – 9 kavinės ir restoranai.