Kokį biudžetą pavyksta surinkti Lietuvos atlikėjams? Muzikos vadybininko Martyno Tylos manymu, į „Eurovizijos“ konkursą lydėjusio jau ne vieną atlikėją teigimu, „Eurovizijos“ dalyviams skirtų paramos koncertų metu surenkamos sumos varijuoja nuo 30 000 iki 80 000 litų. „Tačiau nereiškia pamiršti, kad trečdalis šių sumų atitenka mokesčiams“ – patikino vadybininkas.
Muzikos vadybininko manymu, sėkmingam šalies pasirodymui pakaktų 100 000 litų. „Tokią sumą planuojame surinkti ir Vilijai Matačiūnaitei“ – pokalbio telefonu metu teigė vadybininkas. Martynas Tyla įsitikinęs, kad atlikėjo paramai surenkamą sumą lemia daugybė dalykų: auditorijos ir rėmėjų požiūrio, atlikėjo reputacijos ir gebėjimo save pateikti muzikos rinkoje.
Paklaustas, kokia suma alikėjui atneštų sėkmę „Eurovizijoje“, atlikėjas Linas Adomaitis atsakė, kad svarbiausias dalykas šiame konkurse nėra pinigai. „Viskas priklauso nuo kūrinio, kiek jis užkabina ir veža Europa“ – teigė atlikėjas. Didžiausią sumą, ruošdamiesi konkursui, Linas bei Simona išleido vaizdo klipui. „Klipas kainavo 50 000 litų. Jį, naudodami kino juostą, kūrėme kartu su režisieriumi Donatu Ulvydu“ – pasakojo atlikėjas, pridurdamas, kad kokybiškas vaizdo klipas – didžiulė vertybė.
2009 metais į „Eurovizijos“ konkursą deleguoto atlikėjo Sashos Song pasirodymas kainavo per 50 000 litų. Bene brangiausias Lietuvos „Eurovizijos“ istorijoje buvo grupės „Laura & The Lovers“ pasirodymas, kainavęs apie 350 000 litų. Didžiąją dalį pinigų „Eurovizijai” skyrė Vyriausybė bei įvairių Lietuvos miestų savivaldybės bei keli privatūs rėmėjai.
Lietuvos atstovai dainų konkurse: