„Business insider“ pateikia paaiškinimą su patvirtinimu, kad tokia praktika yra visiškai saugi ir nėra ko bijoti.
Kylant lėktuvui oro slėgis krenta, tačiau lėktuvai yra suprojektuoti taip, kad slėgis jo viduje būtų palaikomas tam tikrame lygyje. Taigi, slėgis lėktuvo išorėje yra kur kas mažesnis nei lėktuvo viduje. Šis skirtumas reiškia, kad lėktuvo langams tenka atlaikyti didžiulį spaudimą.
Lėktuvo langas yra sudarytas iš trijų skirtingų stiklo lakštų: išorinio, vidurinio ir vidinio. Išorinis stiklas atlaiko minėtąjį spaudimą. Pagrindinė viduriniame stikle esančios skylutės funkcija yra padėti subalansuoti slėgį. Tarp išorinio ir vidurinio stiklų yra nedidelis tarpas, tad skylutė leidžia slėgiui susibalansuoti tarp keleivių kabinos ir tarp stiklų esančio oro tarpo. Turint omeny, kad išorinis stiklas atlaiko visą spaudimą, o vidurinis stiklas veikia kaip saugiklis, vidinis stiklas neatlieka kokios nors išskirtinės struktūrinės funkcijos. Vis tik jis reikalingas tam, kad apsaugotų vidurinį ir išorinį stiklus nuo žalos, kurią gali padaryti lėktuvo viduje esantys keleiviai.
Minėtoji skylutė atlieka ir dar vieną funkciją – ji leidžia pasišalinti drėgmei iš oro tarpo tarp vidurinio ir išorinio stiklų. Tai leidžia išvengti stiklų rasojimo ir užšalimo.
Ekspertų teigimu, be šių mažyčių skylučių lėktuvo stiklai gali įtrūkti ar net visai sudužti.