Pasauliniu lygiu mados pasaulyje vertinamas dizaineris naujienų portalo tv3.lt skaitytojams atskleidė, kas laukia kolekcijos pristatyme ir intriguoja – žada nepamirštamą šou.
Kas laukia naujos kolekcijos pristatyme?
Paklaustas, ko tikėtis žiūrovams, J. Statkevičius garantuoja, kad visi išvys aukščiausio lygio madą ir net 80 modelių – nuo šaltų, kuklių, iki visiškų akiplėšų.
Tačiau visų kortų jis neatskleidžia, pabarsto tik trupinėlių, kas laukia – išduoda, kad kiekvienas ras kur paganyti akis, ir garantuoja – išvysite tai, kas nauja ir dar nematyta.
„Išduoti paslapčių negaliu iki paskutinės dienos, nes iš žmonių atimčiau patį didžiausią malonumą sužinoti, kas bus. Čia yra pats įdomumas, kas bus, tas bus.
Kolekcija ypatingai prasiplėtė su tuo, ką matė Paryžius, buvo nustebintas ir paguldytas ant menčių. Dabar bus tiek pat modelių, tik visos temos išplėstos dar labiau, ir muzika keičiasi, ir laukia siurprizai, ir salė dekoruota kitaip. Aš niekada nesikartoju, visą laiką viskas nauja“, – paslaptingai kalbėjo dizaineris.
Lapkričio 15-ąją naujos kolekcijos pristatymą surengsiantis J. Statkevičius parodys dar daugiau, nei pademonstravo Paryžiuje, pristatydamas savo kolekciją Paryžiaus mados savaitės metu.
Paryžiuje dizaineris su komanda triumfavo – jo vardas skambėjo ir toliau skamba garsiausiuose mados žurnaluose.
„21 milijonas žmonių pamatė, spalio mėnesį tai buvo žiūrimiausias šou visame Paryžiuje. Buvusi Vokietijos „Vogue“ redaktorė pasakė, kad visam Paryžiui reikia pasitempti iki tokio lygio, kad buvo visi šou elementai, kad Paryžius atsipalaidavęs ir taip nesistengia, nedaro taip, kaip mes.
Didesnio komplimento aš sulaukti negalėjau. Pristatymas praėjo labai sėkmingai, tai buvo triumfas, kitaip nebūna, jeigu Paryžius turi pasistiebti iki mūsų lygio. Aš galiu tik nosį į viršų užriesti, bet taip nedarau“, – sėkme Paryžiuje džiaugėsi dizaineris.
Pasirodžius prieš milžinišką publiką Paryžiuje, ruošdamasis pristatymui Vilniuje J. Statkevičius ne ką mažiau nerimauja, nesvarbu, kad turi jau net 16 metų patirtį rengiant kolekcijų pristatymus arenose.
Kaip jis sako, tokio dydžio renginys, į kurį suplūsta minios, yra didelė atsakomybė prieš kiekvieną susirinkusį. Juk ne veltui dizainerio šou tituluojamas metų renginiu.
„Tikrai labai jaudinuosi, labai stengiamės, dirbame dieną–naktį, kad visi pamatytų tai, ką turi pamatyti. Šįkart dariau iš visų jėgų, kad būtų dviguba kolekcija, kad žmonės tikrai nepasakytų, kad rodau tai, ką jie matė. Viskas bus nauja, kitoniška, laukia siurprizai“, – intrigavo J. Statkevičius.
Laikas nenumaldomai bėga, dizaineris su komanda jau dėlioja paskutinius štrichus, nors neslepia, kad darbų, nors ir nedidelių, dar į valias. O jau lapkričio 15-ąją rezultatą galės išvysti visi Vilniuje, „Twinsbet arenoje“.
Bilietus galite įsigyti čia: https://www.bilietai.lt/lit/renginiai/kita/juozas-statkevicius-kolekcijos-pristatymas-pavasaris-vasara-2025-422254/
Kolekcijos pristatymui – ovacijos Paryžiuje
Naujienų portalas tv3.lt primena, kad šių metų rugsėjo 29-ąją garsiausias šalies dizaineris triumfavo Paryžiaus mados savaitės metu, pristatęs naujausią pavasario-vasaros kolekciją. Kaip J. Statkevičius anksčiau pasakojo naujienų portalui tv3.lt, tai jam – neeilinis pasiekimas.
„Atgarsis buvo nepaprasto didumo“, – apie pasiekimą kalbėjo jis. Su šimto žmonių komanda į Paryžių atvykęs dizaineris J. Statkevičius pildė savo pažadą – dar labiau garsino Lietuvos vardą:
„Jaudinausi labai, tai didžiulė atsakomybė! Todėl labai pergyvenau, stengiausi ir sukūdau taip, kad jau greit galėsite įverti į adatą, – šmaikštauja pašnekovas. – Nemažai nervų visa tai kainuoja, bet aš užsispyręs ir savo pasiekiu visada.“
Dizaineris 2025-ųjų kolekciją pristatė istorinėje vietoje – cirko „Cirque d'Hiver Bouglione“ salėje. Jo pavasario-vasaros drabužių kolekcija yra su keliais šiaurietiškais akcentais, įkvėpta Lietuvos kultūros.
Anot pašnekovo, įvertinta buvo kiekviena šou detalė – ne tik drabužiai, bet ir skambėjusi muzika, renginio vieta.
„Visiems atrodo viskas romantiška, bet, tiesą pasakius, jaučiausi kaip vadovas skautų stovykloje. Man rūpi viskas – kaip nuskraidint, kaip apgyvendint ir pamaitint 100 žmonių komandą.
Supraskite – tai sunkus, ne visada dėkingas, atsakingas ir rizikingas darbas. Svečiams, kurie kurie atėjo žiūrėti, tai buvo malonumas, šventė, buvo 200 mados žurnalistų!
Sunku nustebint Paryžių, o ką daryti, kai nėra lėšų tiek, kad galėtum oriai jaustis? Tenka pasukt galvą kiekvienoje situacijoje! Mano užmojai ir mastelis didelis, todėl tenka pasukt galvą ir sugalvot gerų dalykų“, – tąkart teigė jis.
Žiūrovus jis pribloškė ne tik giliomis žiniomis, bet ir kartu su režisieriumi Gintaru Varnu kurta koncepcija – mandala.
Mandala, simbolizuojanti kosminę harmoniją ir amžiną atgimimo ciklą, podiumo centrui papuošti buvo pasirinkta neatsitiktinai, nes mada taip pat yra nuolatinių pokyčių rato dalis. Remdamasis šiuo principu dizaineris sukūrė didžiulę mandalą iš jo kolekcijai naudotų audinių atraižų, atspindinčią tvarios mados svarbą.