Pasak kūrėjos, moteris gali būti gali būti visokia: aukšta, žema, plona, pilna, sausa, sultinga, jauna, brandi. „Svarbiausia yra tai, jog ji traukia aplinkinius ir iš minios išsiskiria savo nuoširdžia ir nesuvaidinta meile gyvenimui“, – tvirtina Julija.
Kalbėdama apie gražiausiais ir labiausiai ją įkvepiančias moteris, dizainerė akcentuoja jų eleganciją ir natūralumą. „Jų yra tiek daug, kad galėčiau kalbėti ir kalbėti: Jurga Lago, Agnė Jagelavičiūtė, Beata Nicholson, Gražina Michnevičiūtė, Lavija Šurnaitė, Indra Marcinkevičienė, Ina Bartkus, Giedrė Rusytė, Renata Mikailionytė, Audra Kaušpėdienė, Meryl Streep, Tilda Swinton, Zara Hadid...“, - nesustodama vardina dizainerė. „Norėčiau su visomis jomis draugauti“, - besišypsodama priduria „Julia Janus“ ženklo įkūrėja.
Julija džiaugiasi, kad nors iš dalies ji gali pažinti šias nuostabias moteris ir, žinoma, semtis iš jų įkvėpimo. Jos kūrybos vaisius jau šį penktadienį visos Lietuvos moterys galės pamatyti „Shopping Night Out“ renginyje apimsiančiame visą Vilniaus senamiestį ir pagrindinę miesto arteriją – Gedimino prospektą.
Šiemet rekordinėje apsipirkimo naktyje ypatingai daug lietuvių pamėgtų ir gerai žinomų prekės ženklų. Senamiestyje lankytojų lauks naujausios ir specialiai šiai nakčiai paruoštos Dianos Vapsvės, Julia Janus, Kristinos Kruopienytės, Simonos Banditos, „Adatytė“ įkūrėjos 2015 metų pavasario – vasaros kolekcijos.
„Shopping Night Out“ lankytojams paruošta įspūdinga pramoginė programa, patrauklios nuolaidos, išskirtiniai prekių ženklai. Renginio dalyviai galės ne tik pasinaudoti profesionalių stilistų patarimais, išgirsti naujausias mados tendencijas, bet ir sudalyvauti pliažo vakarėlyje, nuvykti į kvapais stebinantį Provanco turgų, išmokti taisyklingai rišti peteliškes, pasilepinti išskirtiniu restoranų ir kavinių paruoštu mados meniu.